Miket vettem? #5

10:00

Tudom, tudom, mindig megígérem, hogy nem vásárolok, de valahogy megtalálnak a jó áron lévő ruhák. Ez áprilisban sem volt másképp, hiszen jó pár dolgot sikerült megint beszereznem. Mentségemre legyen szólva, hogy tényleg jó áron voltak és higgyétek el, ti se tudtátok volna otthagyni ezreket a csodákat. Kíváncsiak vagytok, hogy miket találtam?



Engem is vonzanak a feltűnő neon színek, így nem csoda, hogy szerelmes lettem ebbe a ruhába. Nagyon jó vétel volt, hiszen az F&F-ben vettem, ahol 70%-os leárazást tartottak, így 1990 Forintért jutottam hozzá. Annyira megtetszett ez a szett, hogy outfit cikként is fel szeretném használni. A képen látható szemüveg is új, kb. 1 hónapja jött meg Ebay-ről, ahol 1300 Forintért rendeltem meg.


Ezt a levendula felsőt 4 napja vettem a H&M-ben. A weboldalon akadtam rá, mikor képeket kerestem a Mit érdemes beszerezned tavaszra? - A fast fashion boltok kínálata című cikkemhez. Egyből megfogott, hiszen egyszerű és letisztult darab. Pár napra rá be is mentem a H&M-be és 3000 Forintért megvettem. 



Régebben olyan nehezen találtam cipőt, de úgy néz ki, hogy az elmúlt hónapok a cipővásárlásról szóltak. Az előző Leárazások - Miket vettem? #4 cikkemben már bemutattam nektek 4 pár cipőt, most pedig még további két párt is találtam kedvező áron. Ezt a gyönyörű neon sárga lyukacsos csodát a CCC-ben vettem 2490 forintért. Ritkán járok abba a boltba, mert szerintem túlárazott kínai, de most örültem, hogy kivételesen betértem.


Ezt a cipőt is előző héten vettem a Nyugati aluljáróban lévő Cin Cin Amicában. Mivel tavalyi darabról van szó, így 990! Forintért árulták. Mikor rápillantottam az árára, azt hittem, hogy rosszul látok. Nem igazán szeretem a velúr cipőket, mert könnyen koszolódnak és nehéz őket tisztítani, de őt nem hagyhattam ott. 


Ennek a nadrágnak a kék ikertestvérét már megvettem egy pár hónappal ezelőtt. Amikor néztem ezt a fekete-fehér mintás nadrágot, le sem esett, hogy pont ilyet vettem kékben, csak akkor szembesültem vele, mikor hazaértem. Így utólag már érettem, hogy hogy ez ennyire megtetszett. Az ára is kedvező volt, hiszen 1690 Forintért jutottam hozzá az F&F-ben.


Régóta szemezgettek az ear cuff-okkal. Régebben rendeltem egyet, de szerettem volna egy feltűnőbb darabot is, így hosszas keresgélés után találtam rá Ebay-en erre a darabra 290 Forintért. Nagyon megtetszett a formája és rengeteg kék cuccom van, így biztosan jó szolgálatot fog tenni. A napokban ki is próbáltam, egy baja van, hogy pár óra után fáj tőle a fülem, hiszen felül nagyon szoros. Valószínűleg fotózásokon fogom inkább használni.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images