the naan design - Interjú
10:00Natasával, a the naan design tervezőjével akkor ismerkedtem meg, amikor bekerültek a Paloma szerteágazó tervezői közösségébe. Első látásra izgalmasnak találtam az ékszereit, hiszen látszott rajtuk a gondos kimunkálás és a kreativitás megfelelő ötvözése. Az interjú alatt még jobban beleláttam a működésbe és azt kell, hogy mondjam, tetszik az a komplexitás, ami a márka mögött áll.
Hogyan indult a márka?
A the naan design bőrből készült ékszerekkel indult, de a jövőben a ruházat felé is szeretnénk majd orientálódni. Könnyebb egy új márkát ékszerekkel bevezetni, hiszen költséghatékony, nincs raktározási költség, illetve gyorsan tudunk reagálni a felmerülő igényekre. Megoldás centrikus ember vagyok, a tervezés mellett pedig projektekkel is foglalkozom, innen is jön az előbbi gondolatmenet. A the naan design egy saját projekt, az eddigi tapasztalataimat kamatoztatom a business életből jó adag kreativitással társítva.
Mi a névválasztás miértje?
A márka esszenciája a művészi értékek és az intellektualitás közvetítése és fontosságának elismerése. A névben megjelenő naan, az indiaiak egyik alapvető tápláléka, egyfajta kenyér. A kenyér a legtöbb kultúrában megtalálható, egyfajta összekötő kapocs. Azt szeretném, ha a márka egy organikus, instant lelki táplálék lenne a vásárlók számára.A márka értéket képvisel és megtestesít, az értékek pedig inspirálják a megjelenést.
Mesélj egy picit a kollekcióról...
Nagyon tetszik a bőr és fém kontrasztja, ezért is kombinálom a két anyagot. A kollekciókra két irányvonal jellemző, az egyik a PLUME, mely tollpihét jelent és egyfajta vágyat testesít meg, a másik pedig az Éclat, mely inkább egy kapszula kollekció. A PLUME a márka alapja, elképzeljük, hogy hova szeretnénk eljutni, kitűzünk egy célt, az ékszert pedig ezekhez a célokhoz társítjuk. Egyfajta materializálása a céljaiknak. Az Éclat franciául ragyogást jelent, mely főleg a ruházatról és némi kiegészítőről fog szólni. Túlmutat a konfekció méreteken és a szélsőségekre fog koncentrálni. Arra hívja föl a figyelmet, hogy a különbözőségek belülről fakadnak, ennek ellenére mégsem különbözünk annyira egymástól, hiszen mindenki egy a nagy egészből.
Mi az, ami inspirál?
Nem inspirálódom, impressziókból és impulzusokból táplálkozom. A branden keresztül egyfajta tükröt tartok, mely egy motiváló közeg akar lenni a nők számára.
Kinek ajánlod az ékszereket?
A the naan design alapvetően a cosmopolita hölgyeket célozza meg, a modern nőket, akik a brand mögötti fontos értékekkel tudnak azonosulni.
1 megjegyzés
Köszönöm ezt a bejegyzés! Imádom a különleges ékszereket, de ezt a márkát eddig még nem ismertem...már tudom, hogy mivel lepem meg magam a szülinapomon :)
VálaszTörlés