EFOTT - Élménybeszámoló

16:46

Idén a költözés elég sok időmet elvette, így  a nyaralás kimerült egy-két fesztivál meglátogatásában, melyek közül az EFOTT volt az új belépő, de még a cudar időjárást sem vehette el kedvemet.

Péntek reggelén kicsit sem ébredtünk fesztivál időjárásra, ennek ellenére kocsiba pattantunk, hogy az EFOTT-on eresszük ki a költözés alatt felgyülemlett gőzt. A helyszínre megérkezve, már elsőre szimpatikusnak találtam, olyan barátinak tűnt az egész. Mikor kézhez kaptam a térképet, meglepődtem, mekkora területet foglal magába a fesztivál, az én fejemben csupán a negyede élt, mint ahogy a valóságban volt. Nekem a fellépők neve mindig kritikus pont, de örültem, hogy a hangsúly inkább a magyar vonalon volt, jó pár olyan koncerten bulizhattam, melyre eddig különböző okokból nem jutottam el. Egy biztos, jövőre is ellátogatok az EFOTT Fesztiválra, remélem, akkor az időjárás is barátibb lesz és nem csak kívülről fogom nézni a Velencei-tavat.







You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images