Álmaim órája - Mark Madox

2:01


Úgy látszik, nálam az óra keresés ugyan olyan, mint a rúzs keresés, hónapokba telik, mire találok megfelelőt. Sajnos az óra nálam hiánycikk, évente vehetek egy újat, épp ezért luxusmárkák után kezdtem el kutatni, hátha azok megbízhatóbbak és nem esnek szét 1 év után. A nagy keresgélésben akadt meg a szemem egy gyönyörű órán. Első ránézésre azt hittem, hogy Michael Kors, de jobban szemügyre véve láttam, hogy bizony nem Kors órakollekciójából származik a szépség, hanem egy számomra ismeretlen márkanevet visel. Mark Madox, bevallom őszintén, nem hallottam még róla. Utána néztem, és az órái nem csak csodálatosak, de az áruk is verhetetlen. A spanyol származású órakészítő kollekciója 2012 év végén debütált a boltokban. Az kétségtelen, hogy ár-érték arányban verhetetlen, hiszen az órák kinézete luxus kivitelű, megkockáztatom, hogy lekörözi a nagy óragyártó cégek drága választékát. Már 12000 forinttól a miénk lehet az animal kollekciójának egy darabja. Úgy érzem, az óra keresési fázis nálam lezárult és jövő hónapban a névnapi kívánságlista első helyére kerültek fel a Mark Madox órák.








Ha tetszett a bejegyzés, facebookon is megtalálsz:https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=

MySweetestHeaven

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images