Tavaszi bevásárlás

13:43


Már 3 éve keresem a megfelelő fehér színű táskát, ám ez eddig lehetetlen küldetésnek tűnt. Egészen szombatig. Még hétfőn megbeszéltük az édesanyámmal, hogy a hétvégén elmegyünk vásárolni és beszerzünk pár must have darabot. Mivel január óta nem voltam shoopingolni, (a forgatás nem számít annak) így már ki voltam éhezve egy jó kis vadászatra. Első utunk a sárkány centerbe vezetett, mert itt szoktuk megvenni a tisztítószereket, háztartási cuccokat és a kínai ételek alapanyagait. Ahogy beléptünk az épületrengetegbe, mindenhol az AKCIÓ tábla nézett vissza ránk, ami már önmagában is ironikus egy olcsó kínai áruházakban. Mivel táskát kerestem, így a táska standok felé vettem az irányt. Rengeteg szín és forma közül választhattam, ám én csak a fehérekre koncentráltam, ennek ellenére megakadt a szemem ezen a sárga csodán. Egyből végigpörgettem a ruhatáramat a fejemben, hogy mi passzolna hozzá. Van sárga nadrágom, blézerem és cipőm is, így nem volt kérdés, hogy velem jön. Az ára is vonzó volt, 2500-ért bűn lett volna otthagyni.


Sajnos a kép nem adja vissza az eredeti élénk színét, de biztos jó pár outfithez fogom használni. Ennél az árusnál találtam egy másik nagyszerű darabot is, aminek a formája egyből magával ragadott. Tavaly nyár óta szeretnék hasonló fazonú táskát, igaz, én eddig fehérben kerestem, viszont a színe és a mintája is nagyon szép volt, így őt is egyből megvettem. Az ára ugyan annyi volt, mint az előzőnek. 


Már volt két színes táskám, de fehéret még mindig nem találtam. Folytattam tovább a vásárlást és az egyik eldugott árusnál megtaláltam a királykék táska nagy testvérét fehérben. Ennek a darabnak sima volt a felülete, de így is tetszett. Őt kicsit drágábban szereztem be, hiszen 4500 forint volt.


A táskákon kívül találtam még egy nadrágot is, főleg a színe tetszett meg. Idén is divatos a virágminta, így tökéletes választás lehet egy megfelelő színű táskával, cipővel és kiegészítővel. Az én fejemben már meg is született az ötlet, amiből a héten szeretnék egy outfit posztot is csinálni. A nadrág 2000 forintomba került.


Még átugrottunk a Köki-be is, ahol már nem tudtunk sok időt tölteni, így csak az Orsay-be mentünk be. Nagyon jó a tavaszi kollekciójuk, tele van itt is minden színes-virágmintás darabokkal. Az egyik sarokban eldugva akadtam rá erre a táskára, ami a mai napon a 4. volt. Fekete lakk borítéktáska, a tetején ezüst kígyómintával. Tökéletes. Az ára 3500 forint volt. 


Úgy gondolom, eredményes napot tudhatok magam mögött, hiszen táskából egész évre bevásároltam. Még 1-2 dolog van, amit nem tudtam kipipálni a listámon, de ami késik, nem múlik. 


Ha tetszett a bejegyzés, facebookon is megtalálsz:https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=

MySweetestHeaven

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images