Black Sheep - Outfit

10:00

Mostanában eléggé kiszámíthatatlan az időjárás, egyik nap kellemes idő van, a másikon pedig jéggé fagyunk. Már alig várom a tavaszt, amikor is felvehetem a jól megszokott bőrdzseki és szőrme mellény kombinációmat, amit igen sűrűn hordok. Azért is vagyok a képeken feketében, mert a 99HYPES bloggere, Petra hirdetett egy fekete ruhás kihívást, melyben én is részt vettem. Igaz, nem teljesen fekete a szettem, bár nem is szeretem túlzásba vinni ezt a színt, de így is az áldását adta rá. Nektek hogy tetszik?















Fülbevaló: Panyi Zsuzsi
Mellény: No name
Kabát: Promód
Legging: Tally Weijl
Sál: Invázió
Top: H&M
Táska: Háda
Cipő: Wink



You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Névtelen1/31/2015

    Szuper lenne ez az outfit, ha hosszabb lenne a felsőd. Túl sokat mutat a legging.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. Igen, ezzel nekem is bajom volt de sajnos nincs hosszabb feket felsőm. Tényleg jobban mutatna vele ;)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm. Igen, ezzel nekem is bajom volt de sajnos nincs hosszabb feket felsőm. Tényleg jobban mutatna vele ;)

    VálaszTörlés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images