Legyél stílusos az irodában is!

8:00

Szerencsére ma már nem olyan merevek az irodai öltözködési szabályok, mint régebben, így bőven elengedhetjük a fantáziának. Törekedjünk arra, hogy ne csak a hétköznapokon vagy az esti bulikban, hanem a munkahelyen is stílusosak legyünk. Az alább tippek segítenek neked, hogy egy kicsit feldobd a munkahelyi öltözékedet.


A szürke az új fekete

Törd meg a fekete-fehér varázst, hiszen a szürke az új fekete. Ha nagyon monokróm kinézetet szeretnél, válogasd össze a szürke darabjaidat. Ha túl egyszerű lenne ez a szett, dobd fel egy színes cipővel vagy nyaklánccal. De vigyázz, a túl nagy nyakbavaló nem a legmegfelelőbb választás az irodába. 


Színes blézerek

Az eddigi bevett szokásokat mellőzve viselj színes blézert. Nyilván ne a rikító pink vagy neon színűt vedd elő a szekrényből, de a pasztell árnyalatút már simán felveheted az irodába is. Én is gyakran hordom őket a munkahelyemen, még télen is ebben a hideg és szürke időben, hiszen a hangulatunkat is meghatározza a ruházatunk színe. A színes blézerek pedig jó kedved adnak a viselőjének.


Tyúklábminta visszatér

Az előző év nagy visszatérője abszolút a tyúklábminta volt, láttam belőle nadrágot, szoknyát, blúzt, sőt még sálat is. Én is szerelemre lobbantam a minta iránt, azért is, mert szerintem az irodában is megállja a helyét. Mindegy melyik ruhadarabodat díszíti, biztos, hogy bezsebelheted az elismerő pillantásokat a kollégáidtól. 


Talpig fehérben

Az idei nyár nagy slágere lesz a fehér szín, a legnagyobb divatházak kifutóin a modellek talpig fehérben vonultak végig. Szeretem a fehér színt, így egymásra halmozva is kifejezetten tetszik. Ha az összeállítást fel szeretnénk dobni, érdemes olyan ruhát választani, mely szabásmintája egyedibb vagy akár az anyagokkal is játszhatsz.


Pulóver blúzzal

Aki szereti a pulóvereket, annak a munkahelyen se kell mellőznie, ha alávesz egy blúzt. Nekem nagyon tetszik ez a megoldás, hiszen a pulóver miatt lezsernek tűnik, de egy elegáns nadrággal és magassarkú cipővel már megfelelő irodai viselet.



Minimál mintás harisnya

Mostanában megszállott harisnya kereső lettem, mindenkin először a harisnyáját lesem meg, hiszen az új irodában nekem is csinosabban kell öltöznöm. Télen praktikus a kötött jellegű harisnya, egy egyszerűbb ruhával az irodában is lehet hordani, ráadásul nem fázol meg benne utazáskor. Nagyon tetszenek még a különböző, minimál mintás harisnyák, mint például a pöttyös, csíkos, virágos, ezek is nagyon jól mutatnak egy magassarkú csizmával vagy köröm cipővel.





You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images