Kodano - webshop

10:58

Biztos már sokan olvastátok a blogon, hogy megkeresett a Kodano webshop, hiszen megtetszett nekik az oldal és kaptam ajándékba egy szuper napszemüveget. Azóta napi szinten hordom és csak jó tapasztalataim vannak vele kapcsolatban, ezért úgy gondoltam, hogy nektek is bemutatom a webshopot.


Maga a Kodano webshop rengeteg fajta napszemüveget árul,  köztük a világmárkák napszemüvegei is megtalálhatóak. Nem csak napszemüvegek, hanem olvasószemüvegek széles választéka érhető el igen kedvező áron. Az is szimpatikus számomra, hogy ha mégsem tetszik a szemüveg, akkor 30 napon belül vissza lehet küldeni, persze sértetlen állapotban, továbbá vannak olyan márkák, ahol a csere 365 napig áll fent (ami valljuk be, elég jól hangzik). A webshopban folyamatosan folynak promóciók és ezek keretében mindig más márkához lehet kedvezményes áron hozzájutni, a kedvezmény mértéke akár 70%-is lehet. A szállítási díjak is igen kedvezőek, hiszen már 990 forintért házhoz hozzák, sőt 15000 felett ingyenes a szállítás. Remélem nekem is lesz még lehetőségem beszerezni másik szemüveget is, hiszen a kékbe - amit kaptam - teljesen beleszerettem. Több outfit cikkben is fogjátok látni a közel jövőben.






You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images