Circle of Life - Outfit

10:00

Talán ez az egyetlen olyan outfit a blogon, amely nem volt előre megtervezve. Barbival sétálgattunk a Deák téren és megláttuk ezt a hátteret. Egyszerűen passzolt oda a szett, így készítettünk pár képet. Eddig mindegyik outfit valamilyen inspirációra épült, volt, hogy beleszerettem egy felsőbe és ahhoz kerestem szoknyát, cipő, kiegészítőt, vagy megláttam egy helyszínt és hozzá illő öltözéket vettem fel, ám itt most ez a kettő spontán teljesült. 













Fotó: Monsphoto 

/ Felső: HRVT / Nadrág: F&F / Karkötő: Zenzero / Fülbevaló: Zenzero / Napszemüveg: Kodano /
Arany tetoválás: Goldskin Hungary / Nyaklánc: Zema / Cipő: Cin Cin Amica /



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szuper outfit, és nagyon tetszenek a képek is!! :)

    VálaszTörlés
  2. Szeretem a képeidet, mindegyik nagyon szuper, de ez hosszú ideje az egyik legjobb!!!
    Nagyon szuper!!

    VálaszTörlés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images