Labels and Love

22:50

Tegnap nagyon-nagyon boldog voltam. A hèt elejèn nèztem a facebook-on, hogy csūtörtökön a Trafiqban lesz a Labels and Love nevű esemèny, amelyen a tervezők àltal felajànlott èkszereket, ruhàkat, tàskàkat nyerhetik meg a szerencsèsek. A felajànlók között volt a The Sens, Daniel Benus, Anh Tuan, KataSzegedi, Winnie Lui. Gondoltam, ez az èn estèm, ezèrt megkèrtem a baràtnőmet, kísèrjen el a buliba, hàtha èppen mi leszūnk a szerencsès nyertesek. Èn milyen jó, hogy elmentem, hiszen egy Winnie Lui karkötővel lettem gazdagabb.

Szerintem sokan nem ismerik a tervezőnőt. Winnie Lui Hong Kongban dolgozik, mint èkszerkèszítő, stylist, fotós ès bútorkèszítő. Az egyik legtehetsègesebb dizàjner Àzsiàból szàrmazik. Főleg a hètköznapi, haszontalan dolgok inspiràljàk. Napjainkban egy sajàt èkszermàrka is kèpviseli a nevèt.






Ha tetszett a bejegyzésem, facebookon is megtalálsz: https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=hl

Szép napot!

MySweetestHeaven

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images