Mogyoróvajas-banànos-fehèrcsokis zabfalat

6:43

Nagyon szeretem a zabból kèszūlt sūtemènyeket, könnyen elkèszíthetőek, bàrmikor fogyaszthatóak, mèg a diètàban is megengedettek (mèrtèkkel). Munka utàn hazaèrve elkapott az èdessèg utàni vàgy, így gondolkodóba estem, mit is ehetnék. Szerencsère nàlam nincsenek chipsek, sūtemènyek ès màs magas cukortartalmú édességek. Mint tudatos vàsàrló, messze elkerūlöm ezeket a boltban, hogy ne csàbuljak el. Megnèztem, mit is rejt a szekrènyem. Volt nèmi jó minőségű fehércsokoládé töredèk, zab, mogyoró, banàn. Ebből màr csak valami jó sülhet ki.

Nem szeretek semmit se kèszen venni, így fogtam a mogyorót, ràöntöttem egy kis olíva olajat ès tumixgèppel pèpesre daràltam. Hozzátettem a zabot, egy kevés rozslisztet, vajat, egy tojàst, vanília aromát, banánt, mézet, összekevertem, majd megformáztam őket és sütőpapírral bélelt tepsibe tettem.
Isteni lett!



Ha tetszett a bejegyzésem, facebookon is megtalálsz: https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=hl

Jó étvágyat!

MySweetestHeaven

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images