Süti-süti

22:00

Sziasztok!

Végre visszajött a napsütés, az életkedvemmel együtt, éppen ezért nem is ünnepelhetem volna meg mással ezt a szép napot, mint egy jó kis sütizéssel. Ma ebédidőben beugrottunk az egyik barátnőmmel a Zilah Kávéházba, ahol kicsit bűnöztünk. Bár megszegetem a Norbi diéta egyik fontos szabályát, miszerint cukros, fehér lisztes édességet fogyasztottam 12 után, de sebaj, mert ennyit megérdemlek, főleg, hogy mostanában nem is eszem fehér lisztes, cukros ételek. Már kívánta a szervezetem, és úgy gondolom, ennyitől nem lesz bajom, hiszen továbbra is folytatom az egészséges életmódot, sok sporttal, diétával.

Két nagyon finom tortaszeletet választottunk, egy kindertorát és egy túró rudi tortát. Isten finom volt, én mindenkinek csak ajánlani tudom, aki a 18. kerületben jár. Lassan megválasztom süti-törzshelyemmé.

Ha tudtok nagyon jó cukrászdát Budapesten, ahova érdemes beülni sütizni, írjátok meg nekem.


Bal oldali: kindertorta
Jobb oldali: túró rudi torta

Ha tetszett a bejegyzés, facebookon is megtalálsz: https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=hl
 
Szép napot!

MySweetestHeaven




You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images