Spenót&Humusz

3:45

Már nagyon régóta szerettem volna enni humusz, ezért tegnap eldöntöttem, megcsinálom ma vacsorára. Nagyon egyszerű receptről van szó, 10 dkg csicseriborsót egy napig vízben kell áztatni, majd kétszer annyi vízben megfőzni. Ha megfőtt, leturmixoljuk, majd ízesítsük sóval, borssal, fokhagymával, olívaolajjal, citrommal. Én még tettem hozzá szerecsendiót. 

Hát, nem mondom, hogy a kedvenc ételem lesz, de egyszer-egyszer megehető, főleg, hogy a csicseriborsónak az ásványi anyag tartalma nagyon magas, sok magnéziumot, vasat és cinket tartalmaz, emellett pedig fehérjetartalma sem elhanyagolható. A csicseriborsó lisztje adalékként, helyettesítőként is hasznosítható, így péksüteményekben is felhasználható. Sőt, általa a kenyér ízletesebb és tovább eltartható.

Én spenóttal együtt tálaltam:



 Ha tetszett a bejegyzés, facebookon is megtalálsz: https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=hl
 
Jó étvágyat!

MySweetestHeaven

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images