Szilveszter F&F-ben

0:00

Már nem sok időnk van szilveszterig, így ideje gondolkozni, mit is vehetnénk fel. Én le vagyok maradva, hiszen van aki már régen megvette a szilveszteri ruháját, sajnos mivel beteg voltam, így én addig húztam, ameddig lehetett. Minden évben házibuliba megyek, ahol a barátaim vesznek körül, ezért az outfitemet is ehhez igazítom. Nem szeretek a városban ünnepelni, volt pár rossz tapasztalatom, így maradok a megszokott eseménynél, 1 újítással, idén én rendezem a bulit. Bevallom, izgulok egy kicsit, hiszen egyszer rendeztem csak egy szülinapi buli, de az még az általános iskolában volt és merőben más, mint ez. Nem gondoltam túl a dolgot, lesznek szendvicsek, sütök pogcsát, répatortát. A lakásnak is kell valami dísz, de azt is csak holnap reggel tudom beszerezni. Mivel imádom az F&F cuccokat, ezért nem kérdéses, hogy hova megyek. Ahogy néztem a honlapjukat, nagyon szép ruhákat találtam, párat meg is mutatok nektek. Hátha elcsábulok, és beszerzek valami szép kis darabot szilveszterre. De aki elegáns és igényes ruhában szeretné köszönteni az újévet, annak teljes szívvel ajánlom.


Az extra jó hír pedig az, hogy nagyon sok minden 50%-kal olcsóbban beszerezhető:

6900 forint


6900 forint

8900 forint

7500 forint

7900 forint

5690 forint

3690 forint

2190 forint
3990 forint

7500 forint

3290 forint



Ha tetszett a bejegyzés, facebookon is megtalálsz:https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=

MySweetestHeaven

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images