Pleasure is pretty - Interjú

10:00

Adrit, pleasure is pretty tervezőjét a Hyper and Hyper magazin buliján ismertem meg, már akkor megtetszett egyedi stílusa. A rajongásom fokozódott, mikor ellátogattam a Lollipop Factory-be, ahol Adri termékei is megtalálhatóak, sőt, ő magától is megtudjátok vásárolni. Az egyediségen túl az tetszik benne, hogy bohókás és színes. 


Mesélj egy kicsit magadról...

Az ékszerkészítés hobbiként indult, hiszen már tiniként sem találtam meg a boltokban azokat a dolgokat, melyeket igazán szerettem volna, így kénytelen voltam saját magam előállítani őket. 2010-ben vettem meg az első varrógépemet - egy ronda, barna Pfaffot - amibe rögtön bele is szerettem. Ezzel készültek az első pleasure is pretty fülbevalók. És mivel sok pozitív visszajelzést kaptam, úgy gondoltam, érdemes lehet hosszú távon is foglalkozni ezzel.




Mi az ami inspirál egy-egy darab elkészítésénél?

Leginkább a színek és a különleges anyagok inspirálnak. Emellett imádok fotókat és képeket nézegetni. Ezekből nagyon sok energiát merítek. Illetve különösen vonzódom mindenhez, ami a 80-as, 90-es években készült. Ez a vonzódásom a termékeimnél erősen visszaköszön. Azt fontos még megemlíteni, hogy egyedi termékeket állítok elő, így mindenből csak néhány példány készül. És vannak olyan darabok is, amikből csak egyetlen egy. Ennek bőven van pozitív hozadéka, többek között az is, hogy nem jön szembe veled az utcán.




Honnan jön a pleasure is pretty márkanév?

Nincs különösebb története. Az egyik kedvenc zenei formációm, a Rework egyik albuma. Elég sokat hallgattam akkoriban, amikor a márka született. Nagyon szeretem a stílusukat, bármikor szívesen hallgatom a zenéjüket, passzol a lelkivilágomhoz, így passzol a termékeimhez is.




Milyen anyagokkal dolgozol szívesen?

Átlátszó PVC, hologramos, metálos, csillogós anyagok teszik ki a termékeim nagy részét. Minden terméknél nagyon odafigyelek a színekre és textúrákra. Szeretem az érdekes színkombinációkat. Sokszor megesik velem, hogy megfog egy anyag és utána álmodom meg belőle a táskát.




Kinek ajánlod az általad készített termékeket?

Azoknak ajánlom, akik elég nyitottak és merészek ahhoz, hogy az aktuális trendektől elszakadva kikísérletezzék, mi illik igazán a saját személyiségükhöz. Hiszen én sem követem az aktuális divatot, azt veszem fel, amihez éppen kedvem van, így a saját ruhatáram sem tucat cuccokkal van tele. Kicsit bátornak kell lenni, hogy viselni merd őket. 





You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Hű, nagyon szépek ezek a cuccok!

    VálaszTörlés
  2. Igen és nagyon egyediek is. A Lollipop Factroy-ben megtalálod őket. ;)

    VálaszTörlés
  3. Sajnos nem vagyok pesti, de ha legközelebb arra járok, lehet benézek. :)

    VálaszTörlés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images