Black Friday - Hova látogass el?

13:07

Hazánkba is évről-évre népszerűbbek a Black Friday-hez köthető események, hiszen ilyenkor óriási kedvezménnyel juthatnak hozzá a vásárlók kiszemelt darabjaikhoz. Ez alól a hazai designerek sem kivételek, számos tervezőnél és showroom-ban szuper kedvezményeket találtok. Lássuk csak, hogy hol...

ONE Fashion Budapest
A ONE Fashion Budapest két tulajdonosa Orsi és Juli elkötelezett híve a magyar divattervezőknek, így üzletükben szép számmal akadnak tervezői darabokra. Ma este 19:00-ig 20%-os kedvezménnyel várnak titeket.

Cím: Ráday utca 9.
Kép forrása: ONE Fashion Budapest

Anna Daubner és Anna Amélie
A két tervező közös showroom-ban várja az érdeklődőket, ahol mindkét márka 2015 Ősz-Téli kollekcióinak darabjait egy napig 30% kedvezménnyel vihetitek haza. Látogassatok el hozzájuk!
(Az eseményt ITT találjátok)

Cím: Üllői út 32., első emelet
Kép forrása: Anna Amélie&  Anna Daubner

Designer Pop Up Store
A Fashion Street-en található showroom-ban az egyik legnagyobb hazai cipőtervező, Reka Vago termékeihez juthattok hozzá kedvezményes áron, ha követitek a márka facebook oldalát és megosztjátok az eseményt a saját üzenő falatokon. A kedvezmény mértéke 27%. Emellett pedig a többi tervező is kedveskedik nektek kedvezményekkel.

Cím: Deák Ferenc utca 16.
Kép forrása: Designer Pop Up Store

USE Unused
A USE csapata fekete pénteken stílusosan a fekete ruhákra ad 10% kedvezményt, kár lenne kihagynotok. A Sas utca 16 szám alatt található üzletben érvényes az ajánlat.

Cím: Sas utca 16.
Kép forrása: USE

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Ez a "Black Friday" engem most hidegen hagyott, úgy tűnik, lassan kezdek teljesen immunissá válni az akciókra. Mostanában egymást érik a kuponos napok, személy szerint én már egy kicsit meg is csömörlöttem tőlük. Az ilyen mértékű (10-30%-os) leárazások pedig szinte mindennaposak az üzletekben, ezt a "Black Friday" köntösbe való öltöztetést csak egy újabb PR-fogásnak értékelem az eladók részéről.
    Engem nem tudtak eszeveszett költekezésre csábítani annak ellenére sem, hogy szeretem a szép és a kedvezményes árú holmikat is.

    VálaszTörlés
  2. Én így vagyok a Joy meg az ehhez hasonló dolgokkal, mert akkor sokszor felárazzák a termékeket, de a Black Friday-en rengeteg helyen marha jó ajánlatot láttam. Volt olyan, amit már terveztem beszerezni, így tök jól jött a kedvezmény. Ebben a cikkben most a hazai tervezőket szedtem össze, de a Stylewalker day&night is erre van. ;)

    VálaszTörlés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images