Into the wild - kapszulakollekció bemutató

11:35

A héten egy nagyon izgalmas táska kollekció bemutatóra voltam hivatalos, mely Marie Anne Design és Chloe From The Woods kollaborációjából született. Chloe az egyik kedvenc magyar bloggerem, hiszen kezdetek óta mindig fordulhattam hozzá a kérdéseimmel, így evidens volt számomra, hogy én is elmegyek erre a számára fontos eseményre.


Chloe blogján már meglestem a táskákat, ám élőben sokkal de sokkal lényűgözőbbek. Imádom a szőrmés dolgokat, legyen az cipő, kabát vagy táska, éppen ezért ez a kollekció közel áll a szívemhez. Marie Anne márka tervezője és Chloe számára fontos a természet, mely a kollekcióban is megjelenik, hiszen kecskeszőrt és itáliai marhabőrt használtak alapanyagként. Csupán 14 darabból áll, 7 clutchból és ugyan ennyi tárcából. Teljesen egyediek, mindegyik csodából csak egy létezik. Aki magáénak szeretne tudni egy ilyen gyönyörűséget, az siessen, hiszen már vészesen fogynak a darabok. Természetesen a hasunkról sem feledkeztek meg a házigazdák, az édességekről a CuppCake Tortaműhely gondoskodott, melyet a kedvenc Hungária pezsgőmmel öblíthettem le. A szuper ajándékról még nem is beszéltem, hiszen minden résztvevőt megleptek egy kis csomaggal a tervezők, melyben a táskák anyagából készült kulcstartó lapult. Remek ötlet volt, így én is hazavihettem egy darabot a kollekcióból. 















Nektek mi a véleményetek a táskákról? 


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon szépek a táskák, különösen tetszik a fehér-barna színben pompázó clutch. Őt biztosan magammal hoztam volna :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a fehér a kedvencem, ami olyan, mintha szakállas lenne. ;)

    VálaszTörlés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images