Glamour-napok - kívánságlista

11:44

Mint mindenkinek, nekem is ilyenkor csak a vásárláson jár az agyamat, hiszen a Glamour-napok közeledtével már felkészült a szervezetem a shoppingolásra. Megmondom őszintén, hogy nem szeretem a tömeget és a sorban állás, így ha el is megyek, akkor megpróbálok olyan helyet találni, ahol nincsenek annyian. Most pedig megmutatom nektek az én kívánságlistámat, amelyből ha akartok egy-egy darabot már ma is beszerezhettek. 


F&F




Itt a tavasz, jön a nagytakarítás testben és lélekben egyaránt, ilyenkor mindenki új erőre kap a sportolás terén is. Már másfél éve aktívan járok konditerembe, most éppen a tömegnöveléssel próbálkozok, hiszen nagyon vékony vagyok és szeretnék magamra szedni egy kis súlyt. Sajnos nálam is a kaja a ludas, sokkal több fehérjét kellene ennem és látványosabb lenne a fejlődés. Még a karácsonyi leárazások alkalmával vettem 1-2 új edzőcuccot, de ahogy jön a jobb idő, nem ártana sportmelltartót és rövid nadrágot is beszereznem, hiszen a konditeremben meg lehet majd sülni. Az F&F az egyik kedvenc márkám és a sport cuccaik is verhetetlenek, így náluk néztem ki ez a szettet.

Converse



Már vagy 8 éve gyűrűm a meglévő Converse cipőmet, igaz, mostanra kicsit rongyos és lyukas lett, de ettől Converse a Converse. Idén azonban már nem tologathatom tovább az új cipő vásárlását, így Glamour-napok alkalmával ő is felkerült a kívánságlistámra. Ha nem találok itthon Super Mario-s darabot, akkor fehéret vagy krémszínű szeretnék.


Biotherm - Aquasource



Már nagyon régóta vágyok egy szuper arckrémre, mely táplálja a vízhiányos bőrömet. Múltkor voltam egy Biotherm tréningem és azóta a mániámmá vált a márka. A száraz bőrömnek teljesen megfelelő az Aquasource termékcsalád, hiszen remekül táplálja a bőrt. Sokan a fényvédőt hiányolják belőle, remélem idővel az is belekerül, hiszen a nyári erős napsugárzáskor elengedhetetlen.


Estée Lauder



Nálam a rúzsvásárlás pár hónapos procedúra, mire megtalálom a megfelelő árnyalatot, addigra sokszor úgy érzem, hogy megöregszek. Sok-sok próbálgatás után bukkantam rá az Estée Lauder rúzsokra, melyek még hosszas viselés mellett is remekül megmaradnak a számon és a legfontosabb, hogy nem gyűrődnek be a sarkába. Rengeteg szín közül lehet választani, szerintem mindenki megtalálja a szívéhez közeli árnyalatot. 


Parfois





Szeretem ez a márkát, hiszen ár-érték arányban olyan, mintha a felkapottabb fast fashion boltokban vásárolnál mégsem jön veled szembe az utcán. Ahogy nézegettem az internetes katalógusukat, jó pár dologra szemet vetettem, ilyen ez a csodálatos táska, mely egyből megdobogtatta a szívemet, vagy az ezüst cipő, amiből már van egy F&F-es otthon, de nyáron sokkal kényelmesebb lehet ez a modell, a gyűrűről már nem is beszélek, hiszen régóta keresek hasonló darabot.

Ti miket szeretnétek beszerezni?



You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images