Handrea - Interjú

10:00

Andrea ékszereivel még a NoBorder Szalon szülinapján ismerkedtem meg, mikor is ajándékként az egyik fa medálját kaptam. Nagyon megtetszett, hiszen kedvelem a természetes anyagból készült kiegészítőket, emellett pedig a kedvenc színemben pompázott. Felkerestem őt a Palomában található showroomban, ahol elkészítettem nektek az interjút.

Honnan ered a fa iránti szereteted? 

Amikor elkezdtem ékszereket készíteni, mindenképpen természetes anyagokat szerettem volna felhasználni. Maga a lézer technika volt, ami elsőre megfogott, így lekorlátozódott a felhasználható anyagok száma. Kísérleteztem plexivel is, de végül a fa mellett döntöttem. Az ékszereken továbbá van egy lakk réteg, mely szintén természetes összetevőkből készül. Ezt a lakkot főleg a hangszerek és antik bútorok bevonásához használják. 




Mesélj egy picit a fa ékszereidről... 

Az ékszereim három kategóriába sorolhatóak, az első a népművészeti. Ezt a kategória főleg a turisták kedvelik, akik Magyarországon járva magukkal szeretnének vinni egy kis darabot. Mivel nagy állatrajongó vagyok, így nem meglepő, hogy állat formájú fülbevalók, gyűrűk és medálok is megtalálhatóak a palettámon, a legújabb darabok inspirációja pedig Afrika volt. Az utolsó kategóriát kultnak neveztük el, itt Charlie Chaplin-től Elvis Presley-ig minden megtalálható. 




Honnan jött a névválasztás? 

Olyan nevet szerettem volna, melyben benne van a személyiségem, nem akartam egy fantázia nevet használni, hiszen az olyan személytelen, így a teljes nevemből megalkottam a Handrea brandet. 





Ha jól tudom, szeretnél egy kicsit újítani a márkán belül... 

Igen, az új kollekcióhoz más fát szeretnék használni, mely erezete és tömörsége is eltér az eddigitől, emellett pedig a kollekció különlegessége az, hogy az ékszerek ezüst foglaltba kerülnek. Az új darabok az eddigi bohém stílusúak mellett inkább elegánsabb irányba viszik a márkát. Szeretném, ha az emberek továbbra is könnyebben be tudnák illeszteni a ruhatárukba.






You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images