Digital Divas élménybeszámoló

11:11

Amióta megtudtam, hogy idén is megtartják a Digital Divas-t, alig vártam, hogy részt vegyek rajta. Fanatikus divatbloggerhez híven, már jóval az esemény előtt tudtam, miben megyek, hiszen a ONE Fashion Agency&Retail-ben ráakadtam a megfelelő ruhára, mely egy Abodi Dóra felső volt.

A konferencia előtt elolvastam a tavalyi beszámolókat és mindenhol csupa jót írtak, így fokozódott a kíváncsiságom, de nem csak ezek miatt vártam nagyon a vasárnapot. Sok ismerős blogger készült a Digital Divas-ra, ezért végre esélyem volt azokkal a lányokkal is találkozni, akikkel eddig csak az interneten beszéltem. Sajnos kevés volt az időnk, így nem tudtam túl sokat beszélgetni velük/veletek (ezért szuper lenne egy újabb találkozó), de örültem, hogy legalább pár szót válhattam. Magát az eseményt jól megszervezték, tetszettek, hogy nagyobb cégek is megjelentek kiállítóként, fel lehetett venni a kapcsolatot velük a hosszútávú együttműködés reményében. Az előadások közül számomra a youtube-ról szóló volt a leghasznosabb és legaktuálisabb (az első videómat ITT meg is tudjátok nézni), a többit már nagyjából tudtam, hiszen egy éve aktívabban is részt veszek a blog kiépítésében. Jövőre is mindenképpen elmegyek, hiszen jól éreztem magamat, bár a TDK miatt előbb el kellett jönnöm (a migrénes fejfájás nem volt éppen vicces), még így is remek napot zártunk. Beszéljenek helyettem inkább a képek. 



















You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images