Queen of Marsala

11:46

Igaz, hogy az időjárás kicsit borúsra fordult, ám a szőrme kabátnak köszönhetően remekül megállja a helyét ez a szett, melyben a 2015 színének választott marsala dominál. Több darabon jelenik meg, keretet adva az outfitnek. Arra nagyon büszke vagyok, hogy a szoknyát és a táskát én varrtam, bár egy évvel ezelőtt, emiatt is eldöntöttem úgy, hogy újra nekiállok, hiszen remekül kikapcsol a varrás. A szettet a hozzá passzoló Chillearrings kiegészítőkkel bolondítottam meg. 













Fotó: Monsphoto 
/Kabát: New Yorker / Ékszerek: Chillearrings / Szoknya: DIY / Táska: DIY/ Csizma: F&F / 
/ Kalap: Ebay / Harisnya: Baci /


You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Nagyon csinos lett az összeállítás!! :) Te készítetted a szoknyát és a táskát?

    VálaszTörlés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images