YLKA Desgin Studio - háziasszony voltam

18:22

Nemrégiben nagy megtiszteltetés ért, hiszen felkértek, hogy legyek a háziasszonya egy divattal kapcsolatos eseménynek. Az YLKA Design Stúdióban mutatkozott be három márka, Antré, Zagabo és a Fibula tavaszi/nyári kollekciója.

Volt szerencsém a megnyitón is ott lenni, ahol az egyik kedves barátnőm, Dobos Emese mondta a nyitóbeszédet, most pedig én tehettem meg ugyan ezt. Két divatbemutatót kellett levezényelni, az elsőre főként szakmabeliek jöttök el, a második pedig a többi érdeklődőnek szólt. Öröm volt látni ennyi divat iránt érdeklődő embert, hálás vagyok, hogy a részese lehettem. Külön tetszett, hogy a divatbemutatókat felkonferálás választotta el egymástól, így jobban megismerhették az érdeklődők a márkákkal és a tavaszi kollekcióval kapcsolatos inspirációkat. Az biztos, hogy az idei tavasz izgalmasnak mutatkozik öltözködés terén.














Fotók: Fényfotó, Aniko Horvath


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images