Monik - Interjú

9:47

Egyszerűen nagyszerű, ez jut eszembe mindig a Monik darabokról. A márka nagy előnye a jól kombinálhatóság és hordhatóság, színvilágban is az idei trendekre épít.

Hogyan jött létre a Monik, mint márka?
Az egyéni megrendelések kapcsán elkezdtem gondolkozni egy saját márkán majd 2014-ben állapítottam meg a Monikot. A főiskolai éveim alatt tervezett kollekciókat kínáltam elsősorban eladásra. Későbbiekben kisebb kapszula kollekciókat készítettem többek közt a Palomában található kollekció.



Miből merítesz az inspirációt?
Sok minden inspirál. Egy utazás, egy dal vagy akár a mindennapok és a környezetemben elő emberek.



Szerinted melyek lesznek a nyár kötelező darabjai?
Az idei szezon 'must have' darabjai számomra a fesztivál szettek 'best of'-ai a crop felsőt és trikók. A kánikulában akár egy rövid nadrággal vagy egy magasított derekú szoknyával is jól kombinálhatóak ezek a lezser darabok.


Mi tartasz az eddigi legnagyobb sikerednek?
Eddigi legnagyobb sikeremnek azt tartom, hogy a világ tájáról ide utazott emberek is vásárolnak Monik darabokat. Számomra elismerés, hogy nemcsak hazai hanem külföldi vásárlóit körében is népszerű a márka.



Milyen célokat tűztél ki magad elé a márkával kapcsolatban?
Céljaim közt szerepel, hogy több showroomban is megvásárolhatók legyenek az általam tervezett darabok. Szeretném minél több emberhez eljuttatni a markát és a későbbiekben webshop-ot nyitni. Egyik nagy álmom, hogy a Monik sikeres legyen, bővüljön es terjeszkedjen.




You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images