Triumph - Magic boost "Találd meg az igazit!"

12:52

"Találd meg az igazit!" - ezt üzeni a Triumph legújabb kollekciójával. Igaz, ők a tökéletesen szabott és illeszkedő melltartóra gondoltak, amely minden nőnek elengedhetetlen, hogy magabiztosnak érezhesse magát.

A márka már 130 éve áll a nők szolgálatában, idén pedig még jobban a nagybetűs Nő kerül fókuszba. A Triumph filozófiája, hogy egyesíti a divat és design magas fokú ismeretét, technikai innovációval és a nőies attitűdökkel párosítja. Ezek együttesen lehetővé tetté, hogy a  márka megfeleljen a női fehérneműk igényeinek - funkciótól a formáig és "Az Igazi" tökéletesen illeszkedő melltartóig. A nagy választékban mindenki megtalálhatja a megfelelő alakú és méretű melltartót. Mivel a cég idén ünnepli a 130. évfordulóját, így egy különlegességgel kedveskedik a vásárlóknak, méghozzá a Magic Boost névre keresztelt kollekcióval, mely megoldás lehet a mellek megereszkedésére, a teltségének elvesztésére, a forma változásra. Három különböző típusú melltartó tartozik a kollekcióba, a "Push-Up", Shape-Up" és a "Lift Up", mindegyik másként  hozza ki a nőiességet. Sajnos én mindig is elégedetlen voltam a mellméretemmel, sok melltartót kipróbáltam, hogy egy kicsit "tuningoljak" a végeredményen, de a hatás sok esetben természetellenes volt. Örülök, hogy kipróbáltam a Magic Boost, nekem teljesen bevált, szép, kerek formákat varázsol. Minden hölgyet arra biztatok, legalább egyszer fusson be egy Triump üzletbe és próbálja fel ezeket a csodákat! 
 





























 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images