Brokkolis-tejszínes penne

21:44

Ma valami gyors és egyszerű ételre vágytam a munka után. Belenéztem a hűtőbe s mint Laci bácsi konyhájában, pár dologból ínycsiklandozó vacsorát varázsoltam. Durum tésztát használtam, ami egy fokkal jobb a "sima" tésztánál, megfőztem vegetás vízben és félretettem. Elővettem egy kis brokkolit, megmostam, majd rózsákra szedtem és gyömbéres, szerecsendiós vízben szintén puhára főztem. Majd egy lilahagymát apróra vágtam, olíva olajon megdinszteltem, rászórtam a szintén apróra vágott csirkemell sonkát és összepirítottam. Fél liter tejszínt egy edénybe öntöttem, 2 kanál rozslisztet tettem bele, elkevertem és ráöntöttem a hagymás sonkára. A puhára főtt brokkolit is beletettem egy krémsajt kíséretében. 5-10 perc kellett  neki mire elkészült. Már csak a tésztára kellett tenni. Bekerült a kedvenc receptjeim közé.



Ha tetszett a bejegyzés, facebookon is megtalálsz: https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=

Jó étvágyat!

MySweetestHeaven

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images