Rúzs kavalkád - Teszt

22:07


A rúzsválasztás nálam hosszú és bonyodalmas folyamat. Van, hogy hónapokba telik, mire találok megfelelőt. Ez most sem volt másként, hiszen szeptemberben kezdtem el nézegetni és csak novemberre találtam olyat, ami jó. Nem szerettem volna olcsó rúzst venni, hiszen az a sztereotípia élt a fejemben, hogy az olcsó rúzsok nem tartósak és rossz minőségűek. A sors fintora, hogy megfelelő árnyalatú rúzst egy olcsóbb márka termékei között találtam, sőt, két fajtát is vettem belőle. Ez pedig a Catrice. Egyből beleszerettem, az összes árnyalatot elfogadtam volna. Maga a rúzs jól pigmentált és tartós, órákkal később is fent volt a számon. És a legjobbat még nem is mondtam, csak 1290 forint! Ezenkívül vettem még egy Bourjois rúzst is, aminek az ára 3200 forint volt. Imádom az összeset!

Bourjois 12




Catrice - Ultimate Colour 140




Catrice - Ultimate Colour 270





Ha tetszett a bejegyzés, facebookon is megtalálsz: https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=

MySweetestHeaven

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images