Wellness hétvége - Erzsébet Park Hotel

13:48

Már nagyon vártam ezt a hétvégét, hiszen barátom a születésnapom alkalmából elvitt wellnesselni. Rengeteg kutatómunkánk volt a szállás választással, mert szerettünk volna egy nagyon-nagyon jó helyre elmenni kettesben. Az egyik ismerősünk ajánlotta a Parádfürdői Erzsébet Park Hotelt, ezért utána is néztem különböző fórumokban és csak jókat olvastam. Gondoltam, ha másoknak ennyire tetszik, akkor nekünk is fog.

Már az út is nagyon szép volt odafelé, hiszen Parádfürdő fent van a Mátrában. 20 km-t a hegyen fölfelé autókáztunk, kicsit megviselte a gyomromat, bár a szép táj valamelyest feledtette.

A szálloda már első ránézésre is hatalmas volt. Izgatottan léptünk be az ajtaján.  A recepcióhoz siettünk bejelentkezni. A recepciós kedvesen elmagyarázta a tudnivalókat, után pedig elfoglalhattuk a szobánkat. A újonnan épített Zsuzsanna-szárnyban szálltunk meg. A szobánk ízlésesen volt berendezve, az ágy fantasztikusan puha, a mellékhelység is ragyogott a tisztaságtól. Mikor végeztünk a kipakolással, átöltöztünk, és indultunk wellnesselni. Az egyik ok, amiért ez a szállodát választottam, az a két wellness részleg.

Az egyik wellnes részlegben volt úszómedence, jakuzzi, meleg vizes medence és két infra szauna, valamint a kondi terem. A másikban pedig élménymedence, jakuzzi, só, aroma és finn szauna. Mi mindig estefelé mentünk le, hiszen ilyenkor jóformán csak ketten voltunk.

A szállodában félpanziós ellátást kaptunk, a reggeli és vacsora bőséges volt. Az étterem első osztályú, az ételek ízesek és finomak, a választékkal se volt problémán. A személyzet is kedves és segítőkész.

Összefoglalásul, jól éreztük magunkat, mindenre plusz pontot adnék a szállodának, semmiben sem szenvedtünk hiányt. Az Erzsébet Park Hotelt mindenkinek csak ajánlani tudom, nálam 5/5 ***** kap.

a honlapjuk a következő: http://www.erzsebetparkhotel.hu/

Ha tetszett a bejegyzésem, facebookon is megtalálsz: https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=hl