Mi vettem a leárazáson? 2. rész

20:00


Igaz, megígértem, hogy most egy ideig nem megyek pláza közelébe, de sajnos várnom kellett a barátomra, így akaratlanul betévedtem egy Deichmanba és nem tudtam otthagyni ezeket a gyönyörűségeket, főleg, hogy nagyon jó ajánlatuk volt.(Ha veszel egy leárazott cipőt, a 2. féláron tudod beszerezni, viszont, ha veszel 2 leárazott cipőt a 3. ingyen a tiéd) Már régóta vágytam egy ezüst cipőre, mert rengeteg ruhámhoz nagyon jól menne és amikor megláttam a boltban, egyből beleszerettem. Pont egy utolsó 36-os volt a polcon, az ég is azt akarta, hogy vegyem meg. A másik cipő amit vettem, egy egyszerű fekete magassarkú, ami különlegesebbé teszi, az az orra. Bár még nem hordtam őket, mert várok a jó időre, de amint megérkezik, le se tudom majd venni a lábamról ezeket a kincseket.






Ha tetszett a bejegyzés, facebookon is megtalálsz: https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=

MySweetestHeaven

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images