Mit vettem a leárazáson?

17:57

Sajnos csak tegnap jutottam el a plázákba, hogy megnézzem, miket is lehet kapni a leárazásokon. Őszintén, nem voltam elragadtatva a kínálattól. Alig találtam valamit magamnak. Rengeteg boltban voltam, és két olyan helyen vettem magamnak ruhát, ahova alig teszem be a lábamat. Az egyik ilyen a Terranova, nem az én világom, még 5-6 évvel ezelőtt vettem ott ruhát, az is csak egy top volt. A másik bolt a New Yorker, ami 1-2 éve megerősödött. Aki pulcsikat szeretne venni nagyon jó áron, az feltétlenül nézzen be a Terranovába, hiszen 2300 forintért nagyon sok fajtát találunk. Én is találtam magamnak egy ezüst színűt, amit egyszerűen imádok. A New Yorkerben is verhetetlen árak vannak ilyenkor, rengeteg dzsekit, koktélruhát, nadrágot találtok 3000 forintért. A szőr mániám megint magával ragadott és megleptem magamat egy szőrős 3/4-es ujjú kabáttal. Hozzá találtam egy bronz nadrágot. Nem adom fel, jövő héten is benézek, hátha valahol találok még valami jót.








És egy outfit kép


Ha tetszett a bejegyzés, facebookon is megtalálsz:https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=

MySweetestHeaven

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images