Glamour Fashion Blogger Party

16:15


Nagyon pörgősen telnek a napjaim mostanság, szerencsére az életem abba az irányba halad, amelyről álmodoztam. Majd jönnek izgalmas bejegyzések, de még egy picit várnotok kell, mert titoktartást fogadtam addig, még a műsor meg nem jelenik a képernyőkön. Ám most következzen blogger életem első meghatározó eseménye, az első blogger találkozóm története:


Február 7.-én voltam a Glamour Fashion Blogger Party-n az egyik legjobb barátnőmmel, amely a Hello Baby Bar-ban lett megrendezve. Nagyon izgultam, hogy milyen lesz, hiszen nekem ez volt az első, de hamar kiderült, felesleges volt az a sok izgalom. Odaértünk a bejárathoz, bemondtuk a nevünket és már ki is nyílt a hatalmas ajtó, és mi beléptünk rajta. Hostess lányok fogadtak, kipipálták a nevünket, majd a kabáttároló felé irányítottak. Én szeretem ez a helyet, így tudtam, hogy mi hol van, nem voltam elveszve. A kabát leadás után beléptünk abba a terembe, ahol a többi blogger lány és fiú volt, megkínáltak minket welcome drink-kel. Kicsit szégyenlősen leültünk az egyik asztalhoz a koktéllal a kezünkben. Az összes asztalon Glamour újságok voltak végigterítve. Nézegettem körbe-körbe, mire egy picit magamhoz tértem, olyan voltam, mint Aliz csodaországban. Jó volt élőben találkozni azokkal a blogerekkel, akiket nyomon követek. Mindenki nagyon szimpatikus volt, látszott rajtuk, hogy jól érezik magukat.



Mivel egész nap rohanós napom volt, így az outfitemet is ehhez igazítottam, igazából behajítottam a táskába minden, amit magammal szerettem volna vinni. Az estére egy rózsaszín blézer választottam, mivel nálam már lassan tavasz van (ahogy elnéztem ma az időjárást, nem csak az én fejemben tavaszodik). Hozzá egy kicsit különlegesebb ékszer választottam, ami ebayről rendeltem, ez egy sas alakú nyaklán volt, tele színes kövekkel. Mikor megláttam a neten, egyből beleszerettem. A felső-nyaklánc kombóhoz, mivel mégis csak tél van, egy fekete nadrágot választottam, hozzá illő fekete cipővel. Az egészet pedig egy szintén rózsaszín táskával dobtam fel. Sajnos a képen nem látszik a cipőm, de lefényképeztem nektek az egészet, még mielőtt elindultam volna. Remélem ezentúl több ilyen eseményen tudok részt venni és beszámolni nektek.



Ha tetszett a bejegyzés, facebookon is megtalálsz:https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=

MySweetestHeaven

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images