Sugar Shop, az édesség mennyország

12:22

Már többször szerettem volna egy bejegyzést szentelni a Sugar Shopnak, hiszen ez az egyik legkreatívabb cukrászda Budapesten, sőt megkockáztatom, az egész országban. Az itt dolgozók jól tudják, hogy nem csak a sütemények ízvilága fontos, hanem a design is, hiszen ezáltal lesznek a termékek eladhatóbbak, mint sablonos társaik.

édesség mennyország
Az előző héten barátnőmmel ellátogattam a Paulay Ede utcában lévő Sugar Shopba. Az ajtón belépve átkerülünk egy párhuzamos univerzumba, ahol minden cuki és színes, plafonig érő műanyag tartályokban sorakoznak a gumicukrok, nyalókák és egyéb ellenállhatatlan csemegék. Legszívesebben megpakoltam volna egy nagy zacskót édességgel, de pár perc hezitálás után leküzdöttem a késztetést.

színes berendezés
A berendezés is hűen tükrözi az édes, mámoros érzésvilágot, hiszen színes és vidám bútorok várják a vendégeket, sőt még az illemhelyiség is "cukorból" van. Ha oda betéved valaki, nem is akar többé kijönni. 

Az ember úgy érezheti magát, mintha cukor országban lenne, kiszakadhat a szürke, dolgos hétköznapokból és újra gyerek lehet. Itt minden a fantáziáról és a kreativitásról szól. Egyszerűen mesés, hogyan tudnak ilyen süteményeket alkotni. 

sütemények
Ahogy végignéztem az édességek halmazán, hirtelen nem tudtam, mit is egyek, szívem szerint a legtöbbet kipróbáltam volna. Végül egy málnás-leveles tésztás-krémes csodás választottam. Már kinézetre is ínycsiklandozó volt, de az íze egyszerűen fenomenális. Az édes leves tészta a krémmel és az eperrel remek párosítás.

macaron
Sajnos úgy eltelített az édesség, hogy nem sikerült megkóstolnom a macaronokat, pedig nagyon szerettem volna. Ennek ellenére mindenkinek bátran ajánlom, hiszen itt visszafejlődhetünk akár gyerekké is, mert édesség országban minden megengedett.

Alice csodaországban illemhelyiség 


Ha tetszett a bejegyzés, facebookon is megtalálsz: https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=

Instagram: MYSWEETESTHEAVEN

http://instagram.com/mysweetestheaven

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images