Bolognai raguval töltött patiszon

13:55


Szeretek receptes applikációkat letölteni a telefonra. Ha nincs öltetem, hogy mit főzzek, csak megnézem az újdonságokat és biztos találok olyat, amit megkívánok. Pár hete akadtam rá az ApróSéf applikációjára és nekem nagyon bejött. Egyszerű a felülete, rá tudsz szűrni alapanyagokra is. Ezt a receptet is ott találtam, igaz bolognai raguval volt töltve, de szerintem bármilyen tölteléket bele lehet tenni, csak a fantáziánk szabhat határt.


A piacon vettem két patiszont. Hazaérve megpucoltam őket (a pucolás nem könnyű feladat, hiszen a formája miatt sok részt csak késsel tudtam levágni). A pucolás után csináltam rájuk egy lyukat, amin keresztül kiszedtem a magokat. A műveletsort elvégzése közben érdemes feltenni egy nagy lábosba vizet, hiszen meg is kell főzni a patiszont. A főzési idő nálam 20 perc volt, ezalatt elkészítettem a bolognai ragut.  


Ha puhára főtt a patiszonokat kivesszük a vízből, beletesszük egy tepsibe, megtöltjük a raguval, a tetejére szórunk reszelt sajtot és mehet is a sütőbe. Mivel már minden előre meg lett főzve, ezért csak annyit időt kell a sütőben lennie, még a sajt rápirul. Ha ez megtörtént, már tálalhatjuk is. Nem kell különösebb köret hozzá, otthon még maradt egy pici tzaziki, így ezt tálaltam hozzá. 



Ti is meg fogjátok csinálni?


forrás: http://aprosef.hu/


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images