15 dolog, amit nem tudtál rólam

8:00

Ma van a blog születésnapja, hiszen pontosan egy évvel ezelőtt jelent meg az első cikkem az oldalon. Ezalatt az idő alatt bőven gyűjtöttem tapasztalatot és rengeteg pozitív megerősítést kaptam a bloggal kapcsolatban. Szeretnélek titeket jobban belevonni az oldal szerkesztésébe, így örülnék, ha leírnátok nekem, milyen jellegű cikkeket szeretnétek látni a továbbiakban. Mivel nem sok magánjellegű poszt van, ezért ebben a bejegyzésben megosztok veletek 15 dolgot, amit tudnotok kell rólam.



1. Abszolút pozitív gondolkozású vagyok.

2. Az egyik kedvenc ételem a spenót, akár napokig is ellenék rajta.

3. Szeretek utazni, ezért pár hete összeállítottam egy bakancslistát azokról a helyekről, ahova mindenképpen el akarok jutni.


4. Az egészséges életmód híve vagyok, bár ezt néha nehéz betartani és velem is megesik, hogy olykor elcsábulok.

5. Lassan 6 és fél éve élek boldog párkapcsolatban. Nekem ő az első igazi nagy szerelmem. Mivel mind a ketten hős szerelmes típusúak vagyunk, így remélem, hogy életünk végéig együtt leszünk. 

6. Imádom a macskákat, ha lehetne, rengeteg cica venne körül. Sajnos csak egy macskám van, Menta, akit nagyon szeretek. Órákig képes vagyok nézni, ahogy alszik és tele van a telefonom a képeivel.


7. Kiskoromban elvesztem egy boltból. Mindig az édességes polc előtt álltam meg, addig addig nézegettem, még anya bevásárolt. Ám egyik nap nem vártam ott anyut. Már az egész 18. kerületi rendőrség keresett, mikor hívta a szüleimet a szomszéd, hogy hazamentem. Az eset óta hiszek az angyalokban.

8. Nyáron ha bulizunk, csak sört és bort iszok. A kedvencem a búzasör és a meggysör (Belle-Vue), ami csapoltan a legjobb. Borokból pedig szintén a jó minőségűt részesítem előnybe.

9.  Szőrme és blézer mániás vagyok, a szekrényem tele van velük. Egyszerűen nem tudom őket otthagyni vásárláskor. 


10. Nem eszem meg a mandarint és a narancsot a hártyás része miatt. Ha nagyon megkívánom, kifacsarom belőle a levet.

11. Makacs vagyok, Ha valamit a fejembe veszek, azt tűzön-vízen keresztül viszem. 

12. Az egyik álmom, hogy híres stylist és divatblogger legyek. Az életben a legjobb dolog, ha a hobbid és a munkád egy és ugyanaz.


13. Általános iskolában elég extrém volt az öltözködési stílusom, minden nap úgy néztem ki. mint a szivárvány. A kedvenc ruhadarabom a térdig érő csíkos zokni volt, képes voltam mindenhez felvenni. 

14. Félek a cserebogaraktól és a csirkéktől. 

15. Tervező típus vagyok, kb. 3-4 év óta leírom a céljaimat és időpontokat rendelek melléjük. Ha évek múltán visszanézem, rájövök, mennyi mindent elértem. Ebből azt tanultam meg, hogy az út soha nem úgy fog alakulni, ahogy elterveztem, de amint nem ragaszkodok az elképzeléseimhez, a cél megvalósul.


Szeretném megkérni a többi bloggert, hogy ők is áruljanak el pár személyesebb dolgot magukról, így az olvasók jobban megismerhetik őket. Ha megírtátok a cikket, kérlek linkeljétek be hozzászólásban, szívesen elolvasnám. 



You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images