Karácsony a Koka Fashionnel

8:00

Az Ajándék Terminál című cikkemben már említettem nektek, hogy az előző hetem sűrű volt. Hétfőn Bridget&Olivia tervezőpáros egyik tagjával, Kovács Dórával készítettem interjút (az elkészült cikket ITT olvashatjátok), szerdán pedig a Desig Terminál - Ajándék Terminál rendezvényének a sajtótúráján vettem részt. Itt még nem ért véget a hét, hiszen csütörtökön két divattervező karácsonyi bulijára voltam hivatalos. 



Előző hét szerdán a Koka Fashion tervezőnőjétől kaptam egy levelet, miszerint szeretettel vár a karácsonyi bulijukon. Én ennek nagyon megörültem, hiszen mindig nyitott vagyok az új lehetőségekre. Rögtön szóltam Miminek, hogy lenne-e kedve eljönni. Nagyon egy hullámhosszon vagyunk, ezért rögtön gondoltam, hogy velem fog tartani. Persze, hisz ő is szeret új barátságokat kötni, így együtt indultunk a karácsonyi buliba.


A bulit a márka showroomjában tartották, nem messze az Astoriától.  Mi voltunk az első vendégek, hiszen már kezdésre odaértünk. Azért is időzítettünk így, hiszen még Bridget&Olivia-hoz is hivatalosak voltunk. A showroom berendezése nagyon barátságos, rögtön otthon éreztem magamat. Megtudtam, hogy itt két divattervező és egy fotográfus dolgozik együtt. 


A másik művész, aki a Koka Fashion-nel osztozott a lakáson Petz-Molnár Lénárd, a Hate Me ruházati márka tervezője. A két tervező mellett pedig Köő Adrien dolgozik fotográfusként. Adri körbevezetett minket a műtermében, ahol minden a karácsonyi fotózásoról szólt. Itt már javában ünnepi díszbe öltözött a műterem, sőt, még a karácsonyfa is állt. Az is megtudtam tőle, hogy rengeteg munkája van, több újságnak is fotóz, így nem csoda, hogy a showroomot az ő képei díszítik. A képek csodálatosak voltak, többet el tudtam volna otthon is képzelni.


Még vártunk a többiekre, addig megkínáltak minket saját készítésű forralt borral és apró süteményekkel. Merem állítani, hogy ennél jobb mézeskalácsot még nem ettem. Idén nem ittam forralt bor, így nagyon jól esett. A karácsonyi díszlet egyik része ez az angyalszárny volt, ahol Adri mindenkiről csinált  egy szuper képet. 


Sajnos nem tudunk túl sok időt eltölteni velük, de így is jó pár érdekes emberrel megismerkedtem. Jó volt látni, hogy a különböző területről jött emberek mennyire jól elbeszélgetnek egymással, bár ezt nem csodálom, hiszen a békés, családias hangulatban mindenki könnyebben oldódik.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images