Bridget&Olivia karácsonyi buli

19:05

A csütörtöki meghívás sorozat nem ért véget a Koka Fashionnel, hiszen várt még ránk egy karácsonyi buli a Bridget&Olivia showroomjában. Mimivel jó hangulatban indultunk tovább.



Megérkezésünkkor egyből láttam, hogy jó sok embert vonzott a márka karácsonyi bulija. Sokan nem csak a bulit jöttek élvezni, hanem vásárolni is szándékoztak. Nekik a tervezőpáros készséggel segített kiválasztani a legjobban passzoló darabot. Nem volt könnyű feladat, hiszen jó pár érdeklődő jelen volt.


Még többen elmerülten beszélgettek, addig mi körbenéztünk Mimivel az üzletben. A shoowroomot kifejezetten erre az alkalomra szánt, kézzel készített apró csillagok és fenyőfák díszítették a Moondo jóvoltából. Még csak pár hónapja indult el a dekorációs vállalkozásuk, mégis nagy jövőt jósolok nekik, mert szuper, hogy egyszerű papírt használnak dekoráció gyanánt. Nem csak a hangulatra, hanem a hasunkra is gondoltak, hiszen a bolt közepén hubgarocellbe állított pop cakek várták a bűnös élvezetekre vadászókat. Én egy arannyal bevont mézeskalács ízű nyalókát választottam magamnak, mennyei volt, ahogy szétolvadt a számban. Nagyon ötletesnek tartottam, hogy a márka nevének betűit a pop cakekre írták egyesével, majd egymás mellé tették.


Szeretem a jó minőségű pezsgőt, így örültem, mikor megláttam a Hungária pezsgős állványokat. Sajnos az édes pezsgőtől nehéz szabadulni és mindig megfogadom, hogy kipróbálom a száraz vagy éppen a rose változatát, mégis most is maradtam az édesnél. Ezt az egy pohár pezsgőt az este megkoronázásának tekintettem.


Nagyon jól éreztem magamat mind a két bulin és örülök, hogy meghívtam engem. Remélem jövőre nem csak karácsony előtt fogok velük találkozni, hanem az év többi napján is. Ha időtök engedni, menjetek el a showroomokba, hiszen remek darabokra tehettek szert. Már nekem is megvannak a kedvenceim, amit remélem nem sokára rajtam is láthattok. Addig is Boldog Karácsonyt a tervezőknek és persze az olvasóknak is!



You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images