Nyereményjáték a blogon!

17:44

Lányok figyelem, újra nyereményjáték a blogon! Pontosabban, a blog facebook oldalán. A nyeremény ezúttal is egy csodálatos nyaklánc, amibe egyből beleszerettem és remélem, hogy nektek is az egyik kedvencetek lesz. 



Szerintem nagyon jól variálható, én főleg basic felsőt szoktam vele feldobni, hozzá szőrős mellényt vagy pulcsit veszek fel télen. Már alig várom, hogy nyáron is hordhassam, hiszen ebayről rendeltem hozzá egy szuper szoknyát, csak sajnos mire megérkezett, már hűvösre fordult az idő. 

És, hogy mi a nyereményjáték feltétele?


1. Oszd meg az oldalon található képet! ITT
2. Likeold a blog facebook oldalát! ITT
3. Kommentben írd a kép alá, hogy miért szereted a blogot!


A harmadik lépés azért is fontos számomra, mert érdekel, hogy miért szeretitek a blogot.

Jó játékot lányok!


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images