Toni&Guy Fashion Week - Day 1.

12:52

Megint elérkezett az idő az év egyik legnagyobb divateseményére, a Toni&Guy Fashion Weekre. Már hete óta nagyon vártam ezt a rendezvényt, hiszen ilyenkor összegyűlnek a divat iránt érdeklődök, rengeteg ismerőssel találkozhat az ember illetve új kapcsolatokat alakíthatnak ki. Arról nem is beszélve, hogy szuper érzés ennyire közel lenni a divatvilág javához. 


Nagyon örültem, mikor megláttam, hogy a Várkert Bazárban fogják megrendezni a Fashion Weeket. Még így látatlanban is remek döntésnek gondoltam, hiszen ez valamikor az ifjúság szórakozásának az egyik fő központja volt. Amikor odaértem, boldogan láttam, hogy mennyire szépen felújították, így méltó helyszíne lett egy ilyen színvonalas eseménynek. Nagyjából 5 percet késtem, igaz, nem izgultam tőúl a dolgot, hiszen mindig kell számolni egy kis csúszással.



Köszönöm a ruhát az Antré-nak 

Az első divatbemutató Dori Tomcsanyi kreációival vette kezdetét. Dóri tevékenységét már régóta figyelemmel kísérem, az eddigi kollekciói mind nagyon kedvesek voltak a szívemnek. Az idei elő-őszi és őszi-téli inspirációjának alapja Korea volt, azon belül is erősen érződnek benne Szöul éjszakai fényjátékai. Amikor a modellek elindultak, kicsit megijedtem, hiszen nem láttam olyan darabot, mely nagyon megérintene, de amikor bejöttek a fekete-fehér darabok, onnantól megnyugodott a kicsi szívem. 



Az est másik divattervezője Áron Eszter volt, melynek téli kollekcióját a 40-es évek inspirálták. Elég erős maszkulin vonallal kezdett, majd jöttek a lágyabb, nőiesebb darabok. A kollekció fő színei a királykék, fehér, szürke, mustár, barna, bordó, krémszín voltak. Mostanában nekem is nagy kedvencem lett a maszkulin vonal, így nem csoda, hogy ez a kollekció volt számomra a Fashion Week egyik legjobbja.



A divatbemutatók között két órás szünetek voltak, addig pedig mi megnézhettük a mini Pop-Up Store-ok kínálatát. A kiállítók között volt a KELE Clothing, akik egy zöldövezetet varázsoltak az esemény helyszínére, nem messze tőlük Anna Amélie pedig inkább városi környezetben fogadta az érdeklődőket. A két mini Pop-Up Storeval szemben volt felállítva Hajdú Anett kiállító része, melyben bőrből készült darabok foglaltak helyet. 

KELE Clothing Pop-Up Store

Hajdu Anett Leather Goods

Anna Amélie


Hogy a szórakoztatásunkról is gondoskodjanak a Vodafone photo booth-ban csinálhattunk fényképeket magunkról, illetve ebből gifet is készítettek, melyet elküldtek az email címünkre. Gondolom, hogy mondanom se kell, itt mi is leragadtunk egy picit, hiszen imádjuk a kreatív és egyben innovatív dolgokat. Az se csoda, hogy szombaton is visszatérő vendégek lettünk a Vodafone standjánál. 





You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images