Aranyláz - tetoválásra fel!

13:29

Külföldön már pár éve hódít az arany tetoválás, ám a haza divatpalettára csak idén került fel. Az előrejelzések szerint a nyár egyik legmeghatározóbb irányvonala lesz ezért nekem is muszáj volt kipróbálnom. Szerencsémre a Goldskin Hungary küldött nekem egy ívet, így meg tudom veletek osztani a tapasztalataimat.


Előre látom, hogy nem csak én leszek talpig aranyban a nyáron, hiszen a divatkedvelő hölgyek is előszeretettel fogják magukon viselni. Már alig várom a fesztiválszezont, amikor is az egész testemet ezzel a tetoválással fogom beborítani (addigra remélhetőleg le is barnulok mert a barna bőr hozza ki az arany és az ezüst igazi színét). 


A használata nagyon könnyű, nem igényel nagyobb erőfeszítést. Mikor is viseltünk utoljára felragasztható tetoválás? Talán gyermekként? Az arany és ezüst tetoválásokat pont úgy kell felhelyezni, ahogy gyerekkorban a rágókban találhatóakat. Leszedjük a fóliát a tetoválásról és a ragadós felével a megtisztított bőrünkre rányomjuk, majd veszünk egy vizes szivacsot, melyet 30 másodperig a papírra nyomuk és már kész is a saját tetoválásunk.


Sokan kérdeztétek, hogy mennyire tartósak ezek az arany tetoválások és azt kell, hogy mondjam, akár 1 hétig is fent maradt. Nyilván jön a nyár, mikor többet fogunk a strandon, vízközelben lenni, de még így is megéri feltenni mert a legtöbb fürdőruhához remekül passzol, arról nem is beszélve, hogy nem tudjuk elhagyni a parton - az ékszerekkel ellentétben. 


Rengeteg szuper variációt láttam a Goldskin Hungary internetes oldalán és a választék is folyamatosan bővül. Az egyik kedvencem, amikor bokaláncnak használja az ember, vagy a háta közepére ragasztja fel. A másik nagy előnye, hogy praktikus, nem csak tetoválásként funkcionál, hanem ékszerként, kiegészítőként is. Minden eseményre remek választás, hiszen egy hétköznapi ruhával vagy akár egy elegáns szettel is jól mutat.


You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Nagyon szép. :) Egyre inkább tetszik nekem is ez az aranyláz, nem kizárt, hogy én is kipróbálom. :)

    VálaszTörlés
  2. Én teljesen oda vagyok értük. Holnap is teszek fel fotózáshoz. :)

    VálaszTörlés
  3. A kaktuszos ruhádnál tetszett meg az a toll a karodon, most megtaláltam, hogy mi is ez pontosan. Érdekelni fog, ha nem is most, de ha egyszer szerzek egyet, majd szólok neked! :D Nagyon érdekesek a cikkeid. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, nézd meg a blog facebook oldalát, mert most van egy szuper nyereményjáték. :) Ha beszerezted, mindenképpen küld majd róla képet, mert kíváncsi vagyok rá :P

    VálaszTörlés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images