Kriszta Fejes - kollekció bemutató

12:55

Előző héten Eszterrel, a Shine on silver bloggerével Fejes Kriszta táska kollekció bemutatóján jártunk. Mikor megláttam a kampány képeket, akkor tudtam, hogy ezek a táskák közel állnak a szívemhez, de nem gondoltam volna, hogy ennyire oda leszek értük, ha élőben is meglátom. Hát pedig szerelem volt első látásra.


Az eseményre egy nagyon kedves barátnőmtől kaptam meghívást, Dobos Emesétől, aki a márka brand managere. A kollekció bemutató a ROOMbach Hotelben kapott helyet, mely remek választás volt, hiszen a csodás környezet még jobban előtérbe helyezte az egyedi táskákat. A táskák mellett a kampány képekből készült lapok is helyet kaptak. Nagyon szeretem ezeket a fotókat, a képeken szereplő gyönyörű modell, Bán Blanka teljes harmóniában van a csodás táskákkal és ez a harmónia az, ami elvarázsolt. Annak külön örültem, hogy végre személyesen is beszélgethettem Fejes Krisztával, a márka tervezőjével, hiszen csupa jót hallottam róla. Szeretném, ha ti is megismerkednétek a saját kézzel készített táskákkal, így egy interjú is várható majd a blogon. Addig is nézegessétek meg a képeket, higgyétek el, érdemes. 

















You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images