One Fashion Agency & Retail - Interjú Orsival és Julival

10:00

Mostanában sok eseményen vettem részt a magyar designer márkákat összefogó üzletben, a One Fashion-ben. Szépen lassan megismerkedtem azzal a két lánnyal, akik az egész üzletet igazgatják. Juli és Orsi rengeteget tesz a magyar divatért, így nektek is muszáj megismerni őket. Ha elolvassátok az interjút, remélem, hogy ti is annyira csodálni fogjátok őket mint én.





Hogyan találkoztatok?

Orsi: Mind a ketten külön területről jövünk, hiszen Juli termék és- formatervező mérnöknek tanult én pedig kereskedelem és marketinget végeztem. Úgy alakult, hogy egy munkahelyen kezdünk el dolgozni. Ez az üzlet is tervezőkkel foglalkozott, de nem volt egyfajta koncepció, amire felépítették volna az egészet. Úgy döntöttünk, hogy saját gondolatainkat beletéve és egy erőteljes koncepcióval sikerre vihetnénk egy hasonlót, így megszületett a közös designer online és offline üzlet ötlete.




Mi alapján kerülnek be a tervezők hozzátok?

Juli: Ez sok mindentől függ, és elég összetett folyamat a tervezők kiválasztása. A tervezői minőségen túl nekünk figyelembe kell venni a fogyasztókat, hogy mire is van igényük illetve az ár-érték arány is sokat számít. Azt is szem előtt tartjuk, hogy a nálunk lévő tervezők ne legyenek egymásnak konkurenciái, más és más célcsoportnak szánják termékeiket és már egy erőteljes kialakul brandhez híven, saját stílust tükröződjön a vásárlók felé az egyes mini shopokat látván.




Van egy egyedülálló kampányotok, a Tegyél a Magyar Divatért! Mesélnétek erről egy kicsit?


Orsi: A kampánnyal az szeretnénk elérni, hogy az emberek a magyar tervezők termékeit viseljék a fast fashion boltok kínálata helyett, illetve ki ahogy tudja, segítse a hazai tervezőket, hiszen kreativitásuk és tehetségük vitathatatlan. Ezért kerestük meg a divatiparban dolgozó embereket, hogy álljanak a kampányunk mellé. A végső célunk egy erős és összetartó közösség kialakítása. Nem csak tervezőkkel szeretnénk hosszú távon együttműködni, hanem más magyar designer termékeket árusító boltokkal is, ezzel is erősítve a hazai vonalat.




Rengeteg divattal kapcsolatos esemény van nálatok...

Juli: Igen, hiszen célunk az is, hogy olyan közösségi teret alakítsunk ki üzletünkben, ahol jól érzik magukat az emberek. Nem csak a tervezők, hanem azok is, akik csak úgy betévednek az utcáról. Szerencsére a visszajelzések pozitívak, hiszen többen mondták már, olyan, mintha haza jönnének, mikor belépnek hozzánk.





You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images