Doridea - Interjú

10:00

A Doridea brandet már jó ideje figyelemmel kísértem, hiszen minden egyes alkalommal, amikor a One Fashion Agency & Retail-ben voltam, megcsodáltam ezeket az ékszereket. Eldöntöttem hát, hogy nektek is bemutatom a márkát, illetve azt a tündéri leányzót, aki az egész brand mögött áll. Olvassátok el az interjút, melyet Márkus Dórával, a Doridea megálmodójával készítettem.





Mikor fogalmazódott meg benned, hogy ékszertervező legyél?

Gimnazistaként fogalmazódott meg bennem ez az irány, így már az egyetemre is úgy készültem, hogy textilekkel szeretnék foglalkozni. Éppen ezért végeztem el a MOME - textiltervező szakát. Érdekelt, hogy az anyagokból miket lehet létrehozni és ehhez milyen struktúrákat kell alkalmazni. Az ott tanultakat most remekül hasznosítom az ékszerkészítés során.



Hogyan alakult ki a márka?

Már az egyetemen létrejött a márka, a kezdeti szárnypróbálgatásokkal még nem alakult ki az arculat, csupán a későbbi időszakban fogalmazódott meg bennem, mikor már céltudatosan építettem a brandet.  A társammal, Zsófival - akivel egyben nagyon jó barátnők vagyunk - együtt álmodtuk meg az arculatot, a szellemiséget és a márka menedzseléséért is nagyon sokat köszönhetek neki



Mi inspirálta a névválasztást?

A DORIDEA egy olyan szóösszetétel, amiben megfogalmazódik a márka egyik fontos értéke: azok a gondolatok, gyújtószikrák, ötletek amikből elindul a tervezés és az alkotói folyamat. A szó első tagja, ami a keresztnevemre utal, jelzi, hogy fontos számomra, hogy beleadjak magamból mindent, ami a sikeres márkához szükséges. A kitalálásnál szempont volt, hogy hazai és nemzetközi fronton is használható legyen.




Milyen anyagokat használsz szívesen?

A felhasznált anyagok közül a bőr a leghangsúlyosabb. Ezeket szívesen vegyítem más textilekkel. Sokszor használok csillámos textúrájú anyagokat, szeretem keverni a természetes anyagokat a mesterséges anyagokkal, a matt felületeket a fényes felületekkel. 




Mesélj egy picit az új, Neony névre keresztelt kollekciódról...

A mostani kollekcióban a természetes anyagokat kombináltam a mesterséges anyagokkal. Az inspirációt az a jelenség adta, hogy a mindennapi tárgykultúránkban és életmódunkban is folyamatosan ebbe az ellentétpárba botlunk. Mindkettőnek megvan a maga előnye, ez a két tulajdonság - természetes és mesterséges - a kollekciómban szó szerint összefonódik. A neon színek az idei nyár egyik elengedhetetlen részei, így ezeket szintén beépítettem az ékszerekbe. Nyilván a neon a mesterséges anyagokat képviseli, hiszen a természetben nem találhatóak meg ezek a színek. A fehéres, szürkés, árnyalatok pedig a természetes bőr és selyem. Az ékszerekhez valódi ezüst kapcsokat használok, mindegyiken megtalálható egy medál, melybe a márka kezdőbetűje van gravírozva.



Hol lehet hozzájutni az ékszereidhez?

Több viszonteladónál megtalálható vagyok, mint például a ONE Fashion Agency&Retail, a Monofashion, a Retrock. Emellett a márkának van saját webshopja, ahol folyamatosan bővülő kínálattal várjuk a kedves vevőket. 




You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images