Manna arcpakolás - Teszt

11:21

A Manna termékek nálunk már a család részét képezik, hiszen kollektíven használjuk őket. Sőt, az egyik legjobb barátnőm ráadásul még Manna-függő is, szerintem lassan a webáruház teljes készlete megtalálható az otthonában. Már régóta szemezgettem az arcpakolással, hiszen rettentően vízhiányos a bőröm, így ugráltam örömömben, mikor kaptam belőle egyet, méghozzá a Bőrtápláló pakolást, amely fehér agyaggal segíti a száraz bőrt.

A tégely, mely az arcpakolást rejti igen egyszerű, elegáns és ami fontos, jól zárható (ez a későbbiekben is jól jön, higgyétek el). A pakolás maga por állagú, vízzel kell hígítani. Nekem jobban tetszik, mint a sima, folyékony pakolások, ráadásul annyit keversz be, amennyire szükséged van. A másik nagy előnye, hogy a sűrűségét is te határozod meg. Én 20-30 percet szoktam fent hagyni, hiszen ekkora már megszárad a bőrön, így elkezdi picit húzni.


Manna arcpakolás alapja az Elefántcsont arctisztító szappanból ismert természetes fehér agyag, ami magas ásványi anyag tartalma miatt a száraz és érzékeny arcbőr kezelésében kiválóan használható. Remek bőrtápláló, a pakolás lemosása pedig selymes bőrt hagy maga után. A készítők szerettek volna egy kis plusz vinni a termékbe, így 100%-ban tiszta, illatos ananászport és banánport kevertek a meglévő összetevőkhöz. Az ananászpor értékes gyümölcssavakat és tápanyagokat tartalmaz, a banánporban pedig rengeteg tápanyag található, A-, B-, C-, és E-vitaminok, valamint olyan ásványi anyagok, mint a kálium, cink, vas, és mangán, amik elengedhetetlenek a bőr számára. 


Egy negatívumot tudnék a pakolás ellen felhozni, az pedig az illata. Mivel eléggé érezhető benne az fehér agyag, így számomra nem a legkellemesebb. Mindent összevetve jó kis termék, rendszeresen használom is, hiszen remekül táplálja a vízhiányos bőrömet.



You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images