Timrose - Interjú

10:44

Timi, alias Timrose táskáival már szemeztem egy ideje, hiszen más blogokon is találkoztam vele, de akkor érett meg bennem az elhatározás, hogy szeretném őt és csodás kincseit bemutatni nektek, mikor ellátogattam a pop up-ra a Zoska kávézóba. A márkában főleg az anyaghasználat fogott meg, illetve a táskák formavilága is roppant egyedülálló.


Honnan jött a gondolat, hogy táska tervező legyél?

A Képző -és Iparművészeti Szakközépiskolában tanultam könyvműves szakon, itt kerültem kapcsolatba a bőrrel, amely megfogott, így a tanulmányaimat a Nyugat-magyarországi Egyetembőrműves szakán folytattam. Itt ismerkedtem meg Bartos Tímeával, akivel most is egy alkotóműhelyben dolgozom a Heinrich Alkotói Szinten.





Mikor döntötted el, hogy saját márkát alapítasz?

Már az egyetemen megfogalmazódott bennem, de mikor a diploma után visszaköltöztem Budapestre, új kihívás volt egy olyan helyet találnom, ahol alkothatok. Végül egy éves keresgélés után Timivel megtaláltuk a megfelelőt. A 2014-es Múzeumok Éjszakáján figyeltünk fel a Heinrich-re, és augusztusban csatlakoztunk hozzájuk. Itt a műhelyünk showroomként is funkcionál, ahova bárki bekukkanthat, akár alkotás közben, így nem csak a kész kiegészítőket láthatják, de velünk is személyesen találkozhatnak.




Miért pont Timrose lett a márkaneved?

Jobban szerettem volna egy kitalált nevet használni, nem igazán kedvelem amikor a tervezők a saját nevüket használják, egyszerűen nem hangzanak jól. A Timrose névben benne vagyok én is (Tímea) és mondhatni az alkotói hangvételem is.




Miből merítesz inspirációt?

Főleg a képzőművészetből merítkezem, a szürrealizmus és a geometria világa áll hozzám közel. Régóta festek, ez szintén hatással van egy-egy táska megalkotására. Igyekszem különleges anyagokat felkutatni, amik megihletnek, olyan bőröket, amikből gyakran csak egy tábla van. A legtöbb táskámból is csak egy darab készül.




Mit lehet tudni az őszi kollekciódról?

Eddig egyedi darabokat készítettem,ám most ősszel szeretnék egy több darabos kollekcióval is bemutatkozni. A középpontban a variálhatóság fog állni, sokan szeretik, ha maguk is alakíthatnak valamit a kedvenc darabjukon, én például szeretek a pánttal és a táska fogójával játszani, variálni.




You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images