Wildpastel - Interjú

13:46

Nagy öröm volt számomra, hogy a Wildpastel márka meghívott a lookbook fotózására. Még soha nem voltam ilyen jellegű fotózáson, így rengeteg élménnyel gazdagodtam. Cilivel, a márka egyik tervezőjével két kép készítése közben beszélgettünk egy kicsit a Sütit akarok frappáns nevű cukrászdában. 

Mily módon született meg a márka?

Eszter és én is a MOD'ART divatiskola tanulói voltunk, két együtt eltöltött év után kezdtünk el együtt dolgozni. Az első felkérésünket 2011-ben kaptuk meg, egy cégnek szüksége volt hostess ruhákra, mi pedig terveztünk nekik pár darabot. Annyira jól sikerültek, hogy kiegészítettük a meglévő ruhákat, így született meg az első kapszulakollekciónk. 



Nem nehéz összeegyeztetni a két tervező elképzeléseit?

Úgy gondolom, hogy nem, hiszen remekül kiegészítjük egymást. Eszter művészi beállítottságú, így ő a tervezésben tevékenyebb, én pedig gyakorlatias típus vagyok, ezért a gyártás az én terepem.



Miből alakult ki a Wildpastel márkanév?

A két ellentétes pólus találkozásából született meg a nevünk, melyben minden személyiségtulajdonságunk felfedezhető. A név első fele rám utal, hiszen én merész és realisztikus vagyok, Eszter pedig inkább lágy és kifinomult, így ezt a két tulajdonságot összevetve adtuk a márkának a Wildpastel nevet.



Milyen anyagokat használtok szívesen egy-egy kollekció készítésekor?

Főleg a különleges anyagokat kedveljük, sokat dolgozunk pamuttal, de az új kollekcióban a selyem és a muszlim anyag is helyet kapott, illetve a bőrhatású latex anyag használata is jelentős. 


Mesélnél erről az új kollekcióról?

Sok embertől hallottuk az utóbbi időben, hogy nehezen találnak olyan elegáns fekete ruhát, mely a hétköznapokban és alkalmakkor is egyaránt megállja a helyét. Ebből a gondolatból kiindulva az egyik fő inspirációnk a fekete szín lett. Mivel én is nyughatatlan vagyok és szeretek egy kis játékosságot belevinni a kollekcióinkba, így állat mintával bolondítottuk meg a darabokat. Jellemző rá továbbá a monokróm színvilág, színazonos minták és a különleges szabásvonalak. Az asszimmetria nem csak a sziluettekben, de a szabásvonalakban is felfedezhető. 



Hol lehet hozzájutni az általatok tervezett ruhákhoz?

A saját showroomunk mellett több hazai designer boltban is megtalálhatóak a ruháink, ilyen például a ONE Fashion Agency&Retail, LAONI, Szegeden pedig az Alexandra Showroom.



Gondolom vannak hosszútávú terveitek, mik lennének ezek?

Szeretnénk tovább terjeszkedni, így még több boltban szívesen látnánk viszont darabjainkat illetve nagy álmunk egy olyan showroom, melyet  a saját ízlésünk szerint alakíthatunk ki és elérhetőbb helyen van a mostanival ellentétben. A megjelenő kollekcióink mellett szeretünk egyedi kívánságokat is teljesíteni, a jövőben több ilyenre is számítunk.




You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images