F&F karácsonyi fotózás blogger módra

8:00

Még az F&F és Joy - az Év Divatbloggere díjátadón találtuk ki, hogy szuper lenne, ha összehoznánk egy közös karácsonyi blogger fotózást. A helyszín és a ruhák is adottak voltak, Virág megbeszélte az F&F-es lányokkal, hogy a képeket elkészíthetjük a showroom-ban.

Nagyon boldog voltam, hiszen még soha nem jártam az F&F-nél, de már régóta el szerettem volna menni, így boldog voltam, hogy a fotózás alkalmával lehetőségem nyílt rá. A hangulat szuper volt, bár ez nem meglepő, mi már összeszokott kis csapat vagyunk. Én azt hittem, a ruhák kiválasztásánál megy majd a cica harc, ki-mit-mivel vegyen fel, de annyi ruha volt a showroom-ban, hogy eszünkbe se jutott a másik elől elkapkodni a darabokat (Na jó, Mia lestoppolta az arany ruhát, de olyan csini volt benne, egyből megenyhült a szívünk). Köszönöm szépen az ünnepi sminket Fülöp Judit, sminkmesternek, hála neki kevésbé látszott nyúzottnak a fejem, és persze Ádámnak is köszönet, hogy ilyen jól viselte az öt csaj kívánságait. Bár, meg kell hogy mondjam, szerintem titkon élvezte, hogy ennyi csaj veszi körül. Én egytől-egyig imádom a képeket, szerintem remekül átjön a fotózás hangulata. Remélem a jövőben még jó pár ilyen szuper sorozatot sikerül összehozunk Miával, a Mia May bloggerével, Virággal, a Virag's Lab írójával, Petrával, a P I E R R E T T E bloggerinájával  és Vivivel, a Fifty Pairs Of Shoes bloggerével.




















Fotók: Adam Martinek Photography

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images