Tavaszi gardróbrendezés 5 lépésben

8:00

A szezonváltáshoz a gardróbunk átrendezése is hozzátartozik, melyben a sok felszabadult hely a legjobb, hiszen szekrényünkből eltűnnek a meleg bundák, a kötött kardigánok, hogy átadják helyüket a lenge, élénk színű daraboknak. Ha igazán profi gardróbrendezést szeretnétek, akkor érdemes betartani ez az 5 lépést!

1. Minden, ami kötött és meleg, az mehet!
Az első lépés mindig az előző szezon darabjainak az eltávolítása. Én azt szoktam csinálni, hogy a téli darabokat gardróbom legfelső polcaira száműzőm, hiszen egy jó ideig nem lesz rá szükség, a tavaszias-nyárias darabokat pedig szétszóróm a szekrény előtt. Ekkor következhet a második lépés.


2. Szortírozz!
Tudom, én se szeretek megválni a nem használt ruháimtól, de be kell látnom, hogy az a blúz, amit öt éve nem viseltem, feleslegesen áll még a szekrényben. Ekkor elő szoktam venni egy nagy karton dobozt, ráírom, hogy adomány és minden olyat, amit már jó ideje nem viseltem belerakom, majd pedig elviszem egy jótékonysági szervezethez. Fontos, hogy csak jó állapotú ruhák kerüljenek a dobozba, a koszos és elnyűtt darabok inkább a kukában landoljanak.


3. Blúzok, blézerek, ruhák, szoknyák...
A harmadik lépés a ruhadarabok fajtájuk szerinti szortírozása, külön kerülnek a nadrágok, pólók, blúzok, blézerek és ruhák. Kisebb kupacokba dobálgatom őket, hiszen még van velük dolgom.


4. A szín is számít!
Az a mániám, hogy a ruháimat szeretem szín szerint elhelyezni a szekrényben. Én úgy szoktam, hogy a ruhafajták szerint felosztott kupacokat színsorrendbe teszem, majd pedig mehet is be a szerénybe. Bepakolásnál eldöntöm, hogy felakasszam-e fogasra vagy csak hajtogassam. Nyilván azok a darabok, melyek jobban gyűrődnek, ők az akasztós részbe kerülnek, a többit pedig mehet a polcokra.


5. A cipőkről se feledkezzünk meg!
Nálam nincsenek kifejezetten évszakhoz köthető táskák vagy ékszerek, így ezeket nem szoktam nagyon átpakolgatni, nem úgy, mint a cipőket, hiszen a téli csizmákra tavasszal és nyáron nincs szükség. Ezeket külön cipős dobozokba érdemes belepakolni és a szekrény mélyére süllyeszteni. Ne felejtsétek el lepucolni őket, hiszen így a következő szezonális gardróbrendezésnél megspóroltok egy plusz takarítási kört.




You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images