Daalarna Fashion Show

12:27

Ezelőtt soha nem jártam még Daalarna divatbemutatón, de mindig is el szerettem volna menni, hiszen imádom csodás ruhakölteményeit. Előző héten teljesült a kívánságom, hiszen Beával, az egyik fotósommal meghívást kaptunk a rendezvényre.

Az eseménynek a Millenáris adott otthon, mely tökéletes választás volt, hiszen a sok érdeklődő miatt nagy befogadóképességű helyszínre volt szükség. Négy óra előtt pár perccel érkeztünk, így leadtuk a ruháinkat, majd gyorsan helyet foglaltunk és már is elkezdődött a bemutató. Az első körben színes ruhákba bújt modellek vonultak végig a bemutatón, egyszerűen csodásak voltak, a tervezőnő bátran használta a színeket. A következő körben újraértelmezett virágmintás darabokat láthattunk, bőven akadt olyan, ami megdobbantotta szívemet. Az utolsó részben a klasszikus csipke dominált, főleg főleg az anyaghasználat miatt tetszettek, különleges megoldásnak tartottam, hogy a csipkéket testszínű anyagra varrták rá, így messziről olyan volt, mintha a csipke tökéletesen a bőrre simulna. A bemutató után még szétnéztünk Virággal, a Virág's Lab bloggerével, hiszen rengeteg kiállító volt. Az eseményre mind a ketten csodás Kovács Erika ruhában érkeztünk, az én választásom egy virágos, élén színű darabra esett, mely remekül passzolt a romantikus, idilli hangulathoz. A ruhának köszönhetően a Karc Fm is készített velünk egy interjút. Még soha nem adtam rádióban interjút, izgalmas volt az újdonság hatása. 

 















 


Fotó: Bejj Photography
 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images