MEI KAWA - Interjú

10:31

Szofisztikált, minimalista, unisex, ez a három kulcsszó remekül körülírja a márkát. Ismerjétek meg jobban Kasza Emesét és a MEI KAWA hazai brandet!

Hogyan jött létre a márka?
2006-ban végeztem az Iparművészeti Egyetemen, bár akkor még az előző márkámon dolgoztam. A Mei Kawa csak később, 2010-ben jött létre. Első körben főleg a férfiakra koncentráltam, majd idővel kialakult a női vonal is. A márka nagy erőssége, hogy ezeket az irányvonalakat kombinálja, teret engedve az unisex darabok születésének. A brand mellett foglalkozom még jelmeztervezéssel, ez teljesen más terület, más képességeket és tulajdonságokat kíván, mint a márkához kapcsoló tevékenységek. A jelmeztervezés során egy igen fontos elemre is oda kell figyelnem, ami nem más, mint maga a mozgás, ismernem kell az anyagok tulajdonságait, hogyan formálódnak, hajlanak, használódnak, hiszen így tudom a legtöbbet kihozni belőlük. 



Honnan ered a márkanév?
A névválasztásnál több szempontot figyelembe vettem, olyat szerettem volna választani, ami nemzetközi szinten is megállja a helyét, emellett pedig tükrözi a stílusomat, így a saját nevemből – Kasza Emese – tevődik össze. Több opció merült fel, ezért megszavaztattam a vásárlóimmal, a nők főleg a MEI-re, a férfiak a KAWA-ra voksoltak. Mivel nehéz még így is választani, a kettőt összetettük és megalakult a Mei Kawa. Már a név is remekül tükrözi a márkában lévő kettősséget, hiszen ott van benne a két pólus, a férfiasság és nőiesség. A név első része, a kellemes csengésű MEIKA olyan megoldásokra utal, amelyeket elsősorban a nőkkel azonosítunk. A lágyság és a kecsesség egyszerre jelenik meg a rafinált ötletességgel. A KAWA a férfi oldalról szól. Határozott, lendületes, karakteres és átgondolt. A MEI KAWA férfi és unisex öltözékei olyan ötvözetet képviselnek, ahol a szigorúbb, férfias struktúrákat a nőies könnyedség, játékosság egészíti ki.




Az előbb említetted, hogy a márka kínálatában már unisex darabok a fellelhetőek. Miért kezdtél el ilyen jellegű darabokat tervezni?
Az unisex vonal szorosan összefonódott a divat alakulásával. Mikor alapítottam a márkát, akkor terjed el külföldön, hogy a nők szívesen kombinálják a férfi darabokat saját ruhatárukkal. Úgy gondoltam, ez itthon is életképes lehet, így jobban ráfókuszáltam és megszülettek az unisex darabok. 





Mi a márka eszenciája?
Ha pár szóban kellene meghatározni, akkor azt mondanám, szofisztikált, minimalista, ázsiai és skandináv behatással teli. 




Mesélj egy kicsit a tavaszi kollekcióról...
Mint, ahogy eddig is, itt is erősen jelen lesz az unisex vonal, főleg a basic, sportos elemekre fogok építeni, melyeket friss színekkel és ropogós anyagokkal kombinálok majd. Számomra fontos a természetesség, egészen a képi megjelenéstől az anyaghasználatig, nincs olyan termék, amely ne tartalmazna természetes anyagot. Szeretem a márkára jellemző apró trükköket, illetve, hogy a darabok remekül kombinálhatóak akár egymással is.


Fotók:


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images