Hétvégi Shopping

3:18


Mint a legtöbb ember, én is voltam a hétvégi Glamour napokon, bár minden évben megfogadom, hogy nem megyek el. Tömeg, emberáradat, zsúfolódás, kinek kell ez? Ahogy elnéztem a legtöbb embernek. Megmondom őszintén, én alig találtam valami  jó ruhát, a legtöbb boltban pedig nem volt kedvem végigállni a legnagyobb sorokat. Bementem a Hádába  és nekiálltam válogatni. Főleg pulcsikat kerestem, és szerencsére rábukkantam kettőre. A egyik fekete pamut pulcsi arany fonállal átszőve, a másik pedig nagyon puha és bolyhos. Kinéztem magamnak egy nagyon jó kis kabátot, már a próbafülkében tudtam, hogy imádni fogom. És a legjobb rész a kasszánál várt, hiszen kupon nélkül is minden 20%-kal olcsóbb volt.

Ezeket a ruhadarabokat találtam:

Kabát: 3300 forint


Pulcsi 3000 forint


Pulcsi 1600 forint


Ha tetszett a bejegyzésem, facebookon is megtalálsz: https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=hl

Szép estét!

MySweetestHeaven

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images