Rántott gomba túróval töltött sült paprikával

23:48

Este edzés után fáradtan hazaesve valami zöldségre vágytam, amit könnyű elkészíteni, de mégis laktató. A héten vettem gombát, de akkor még nem tudtam, mi is lesz a sorsa, viszont hazafelé menet megvilágosodtam, rántott gombát fogok készíteni. olyan köretet szerettem volna csinálni, ami egyszerű, de nem sűrűn készítem el, így jött a túróval töltött sült kaliforniai paprika ötlete. Volt otthon túró, házi körözöttet szoktam belőle készíteni, ami most pont kapóra jött. Ez amolyan Laci bácsi-féle töltött paprika lett, hiszen mindent felhasználtam, amit a hűtőben találtam. 




Hozzávalók a töltött paprikához:
2 kaliforniai paprika
10 dkg tehén túró
1 tömlős sajt
2-3 szelet jó minőségű sonka
hagyma (újhagyma, lilahagyma)

bors

A paprikákat megmosom, a tetejüket levágom és félreteszem, a csumájukat leszedem. A sonkát és hagymát apróra vágom, majd összekeverem a túróval és krémsajttal, sózom-borsozom, beletöltöm a paprikákba, ráteszem a kalapjukat, majd beteszem őket egy sütőbe egy fóliával lefedett jénai tálban. A paprikának kb. 50 perc kell mire megsül. Még erre várunk, elkészítjük a rántott gombát.

Jó étvágyat!

Ha tetszett a bejegyzés, facebookon is megtalálsz :https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=

MySweetestHeaven

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images